שיאומי הודיעה אמש על מהלך אסטרטגי חדש במטרה לעשות סדר בכמות המכשירים והסדרות שהיא מוציאה לשוק. את הסנונית הראשונה נוכל לראות כבר בשבוע הבא (10 בינואר), במהלך אירוע בו תכריז על מכשיר Redmi המשלב מצלמת 48 מגה פיקסל.
הענקית הסינית הופכת את סדרת המכשירים Redmi למותג עצמאי לחלוטין שיעבוד תחת חברת האם, כך הודיעה שיאומי במהלך אירוע מיוחד שקיימה. האסטרטגיה החדשה מזכירה מאוד את מה שעשתה וואווי עם Honor, כאשר הפכה אותו למותג הפונה בעיקר לשוק הצעיר ומציע מכשירים בתקציב נמוך.
כדי לעשות סדר בדברים, הגיב מנכ”ל שיאומי, Lei Jun, לאחד המשתמשים ברשת החברתית הסינית, ושפך אור על המהלך החדש. לטענתו, הסיבה העיקרית להפרדת המותגים Mi ו-Redmi היא בעיקר במיקוד. בעוד סדרת רדמי מתמקדת בעיקר בסמארטפונים תקציביים בעלי ערך מוסף ללקוח, המותג Mi מתמקד במכשירים מתקדמים, חלקם גם מכשירי דגל.
בנוסף לכך, מציין המנכ”ל כי מכשירי Redmi נמכרים בעיקר באמצעות פלטפורמות מסחר אלקטרוניות (אתרי אינטרנט), בעוד מכשירי Mi אינם ממוקדי מסחר אלקטרוני. לשיאומי יש היום שלושה מותגים, כל אחד פונה לפלח שוק אחר. סדרת Mi היא הבכירה ביותר, מכשירי Pocophone מציעים מפרט פרימיום במחירים נוכחים, וכאמור סדרת רדמי לשוק הבינוני והנמוך.
כאמור, שיאומי תכריז על הסמארטפון הראשון תחת המותג העצמאי כבר בשבוע הבא, ה-10 בינואר, והתמונה המצורפת רומזת בבירור שהוא יגיע עם מצלמת 48 מגה פיקסל.