לאחר שרכשה את אפליקציית המסרים הפופולרית בעולם בסכום של 22 מיליארד דולרים, היה ברור לכולם כי יגיע היום בו “נשלם” על הרכישה הזו, ודיווחים חדשים מעריכים כי זה יקרה כבר בשנה הבאה.
האתר פורבס מדווח כי פייסבוק הציבה לעצמה יעד של 10 מיליארד דולרים של הכנסות בטווח של חמש השנים הבאות, ולפיכך אנו עומדים “ליהנות” החל מהשנה הבאה מפרסומות כאלה ואחרות בתוך WhatsApp, עם אפשרות לקשר הדוק יותר בין המשתמשים באפליקציית המסרים לבין פרופיל המשתמש בפייסבוק.
פייסבוק מצידה אמרה שחיבור בין שתי הפלטפורמות לא יקרה לעולם, אבל נראה כי היא לא עומדת לעמוד בהבטחה זו. על פי הדיווחים, פייסבוק עומדת לחבר בין פרופיל המשתמש למספר הטלפון, ובכך להציג פרסומות בהתאמה אישית בתוך אפליקציית הצ’אט, תוך שהיא פותחת אותה לגמרי עבור בעלי עסקים.
כעת נשאלת השאלה, האם בעקבות שילוב הפרסומות נראה נטישה של משתמשים לאפליקציות אחרות כדוגמת טלגרם? בפייסבוק מאמינים כי הרגלי השימוש יכריעו, וכולנו נמשיך להשתמש בה גם במחיר של מודעות. האמנם?
מקור: bgr