פרסומות מגיעות בקרוב לסטטוס שלכם באפליקציית המסרים הפופולרית בשוק. את האישור הרשמי והסופי נתן היום סגן נשיא החברה, Chris Daniels, שאמר היום כי שילוב פרסומות ב-WhatsApp תביא לחברות ועסקים הזדמנות להגיע ל-1.5 מיליארד משתמשים ברחבי העולם.
פייסבוק הבטיחה מספר פעמים בעבר לא לאסוף נתונים אישיים הקשורים ל-WhatsApp, כך שהופעת הפרסומות תמשיך להיות תלויה ברשת הפרסום של הרשתית החברתית הגדולה בעולם. החשש הגדול ביותר כרגע הוא שפייסבוק תנצל זאת כדי לקשר בין החשבונות לרשת החברתית ואפליקציית המסרים, ובכך לנצל מידע על העדפות אישיות וסטטוסים אחרונים, כדי לדחוף פרסומות בהתאם.
בספטמבר האחרון הודיעה פייסבוק כי בכוונתה להתחיל ולייצר רווח מ-WhatsApp על ידי שילוב של פתרון עסקי שאמור לאפשר למותגים לתקשר בקלות רבה יותר עם הצרכנים. כזכור, פייסבוק השלימה לפני ארבע שנים את רכישת וואטסאפ בסכום של 19 מיליארד דולרים, וכעת הגיע הזמן לפרוע את השטרות.