חברת Spotify מכריזה על שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם משחק הספורט האלקטרוני המצליח League of Legends. מדובר בשיתוף הפעולה הראשון בין חברת אודיו לבין יצרנית המשחק Riot Games. השותפות תכלול פודקאסט רשמי ובלעדי של המשחק, HUB ייעודי עבור הגיימרים והצצה למאחורי הקלעים של שיר הנושא שיושמע מול עשרות מיליוני צופים באליפות העולם. בכך הפכה Spotify להיות נותנת שירותי האודיו הבלעדית והיחידה של המשחק. מדובר בשיתוף פעולה ראשון מסוגו בעולם של חברת אודיו עם חברת eSports.
ספוטיפיי יצרה עבור עשרות מיליוני שחקני League of Legends מסביב לעולם ״יקום״ ייעודי מלא בתוכן רשמי של המשחק. כך שאם אתם חובבי המשחק, תוכלו למצוא בערוץ הייעודי של Spotify מגוון תכנים כמו:
- פודקאסט רשמי ובלעדי – Spotify מפתחת בימים אלו סדרת פודקאסט למעריצי League of Legends על המשחק. יעלה בהמשך השנה.
- מרכז (HUB) רשמי של League of Legends – מוזיקה היא חלק מרכזי במשחק ו-Spotify לוקחת את זה צעד אחד קדימה ויוצרת עבור הגיימרים HUB מלא במוזיקה חדשה, פודקאסטים ורשימות השמעה בהשראת קהילת המשחק. ה-HUB יכלול פלייליסטים רשמים של המשחק.
- הצצה אל מאחורי הקלעים – Spotify מציעה הצצה אל מאחורי הקלעים של יצירת שיר הנושא שיושמע בטקס הפתיחה של האליפות העולמית השנתית מול עשרות מיליוני צופים.
מדובר בשיתוף פעולה ארוך טווח של Spotify ו- Riot, במסגרתו שתי חברות מחויבות להמשך עבודה יחדיו במטרה ליצור חווית אודיו ייחודית ודינמית עבור הגיימרים, שתכלול את ההמנונים הייחודיים של העולמות ב- League of Legends, שירים ופודקאסטים העוסקים במשחק.
לפי הערכות, מתחילת 2020 League of Legends נהנית מכ- 100 מיליון גיימרים מכל העולם. בטורניר אליפות העולם האחרון של המשחק ב- 2019, צפו לא פחות מ- 100 מיליון מעריצים, ולא פחות מ- 44 מיליון גיימרים צפו במשחק הגמר בנובמבר האחרון. הקבוצה הזוכה בטורניר, FunPlus Phenox, זכתה בפרס כספי בשווי של כמעט מיליון דולר.