סוני מסכמת את הרבעון השני של 2019 שהסתיימו ב-30 ביוני, ואת עיקר תשומת הלב משכה כמובן קונסולת המשחקים הפופולרית. במהלך המצגת הכריזה החברה כי ה-PlayStation 4 חצתה את רף 100 מיליון יחידות שנשלחו ממפעליה, כאשר ברבעון האחרון מכרה החברה 3.2 מיליון קונסולות.
מדובר על נקודת ציון חשובה מאוד עבור הקונסולה הנוכחית של סוני, שהגיעה למספר המטורף הזה בחמש שנים ושבעה חודשים, מהר יותר מה-PlayStation 2 שעשתה זאת בחמש שנים ותשעה חודשים. עד היום, נחשב הדור השני למצליח ביותר של החברה, וכאמור כעת הדור הרביעי לוקח את הכתר.
נתונים מעניינים לא פחות הם ההשוואה בין כותרים דיגיטליים לכותרים פיזיים, וכאן אנחנו רואים מהפך של ממש. הורדות המשחק המלאות מהרשמת מהוות כעת 53 אחוזים לעומת 47 אחוזים של כותרים פיזיים. בשנה שעברה עמד מספר המשחקים הדיגיטליים על 43 אחוזים בלבד, כלומר גידול של 10 אחוזים. גם מספר המנויים בפלייסטיישן פלוס גדל, והוא עומד כעת על 36.2 מיליון מנויים, לעומת 33.9 מיליון בשנה שעברה.