זוכרים איך שיאומי זכתה למבול של ביקורות לאחר שהחלה להציג פרסומות בממשק המשתמש MIUI? ובכן, כעת מתברר שחברה נוספת חושבת באותו כיוון, ולרוע המזל אנחנו מדברים על סמסונג, יצרנית הסמארטפונים הגדולה בעולם.
על פי בקשה שהוגשה ל-EUIPO (הקניין הרוחני של האיחוד האירופי) בתאריך 1 באוקטובר 2019, מבקשת סמסונג סימן מסחרי ל-“Samsung Mobile Ads” (פרסומות במכשירים ניידים), החלים על סמארטפונים וטאבלטים של החברה. מהבקשה נראה בבירור שהענקית הקוריאנית מחפשת לנסות את מזלה בפרסום למכשירים ניידים.
פרסום במכשירים הוא לא דבר חדש עבור סמסונג. לחברה יש היום תוכנית פרסום מסודרת בטלוויזיות החכמות במספר לא מבוטל של שווקים ברחבי העולם. אמנם ניתן להשבית אפשרות זו, אך היא מוסתרת היטב בתוך תפריט ‘תנאים והגבלות’, כך שלא כל משתמש יוכל למצוא את האפשרות הזו בקלות.
השאלה הגדולה היא, מה יקרה במידה והחברה תחליט בוקר בהיר אחד להפעיל פרסומות גם בסמארטפונים ובטאבלטים. האם צפויה נטישה גדולה? או אולי אדישות מצד הלקוחות כי ‘זה מה יש’? נשמח לשמוע את דעתכם.
מקור: letsgodigital