איגוד ה- ACSI, המודד את רמת שביעות הרצון של לקוחות בתחומים שונים, ערך מחקר בין משתמשי סמאטרפונים בארצות הברית שמטרתו לברר לאיזו יצרנית יש את הלקוחות הכי מרוצים. המנצחת הגדולה של המחקר היא סמסונג, שזכתה לציון של 82 נקודות בעוד אפל זכתה ל- 80 נקודות בלבד, ביחד עם מוטורולה וגוגל שהשיגו את אותה התוצאה בדיוק. השוויון של אפל מפתיע, היות וזה שם אותה באותה שורה עם יצרניות קטנות ממנה בהרבה, בעוד סמסונג נמצאת בודדה בצמרת.
למי שקורא את זה וחושב שזה מקרי אז בא מחקר נוסף, המתייחס לשביעות הרצון מדגמי סמארטפונים ספציפיים, ושם את מכשירי סמסונג בכל חמשת המקומות הראשונים, כאשר מכשירי אפל נמצאים רק במקום השישי ומטה מזה. על פי המחקר, שלושה סמארטפונים מבית סמסונג תופסים את המקום הראשון; ה- S10 Plus, S20 Plus וה- Note 10 Plus כאשר כל אחד מהם זכה לציון של 85 נקודות. אחריהם, עם ציון 84 נקודות, ניתן למצוא את ה-Galaxy S20. מכשיר הביניים ה- A20 תופס את המקום הבא ברשימה עם נקודה פחות, ורק אחריו ניתן למצוא את את ה- iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max, iPhone X ו- iPhone XS Max שחולקים יחד עם ה- Galaxy S10 ציון של 82 נקודות כל אחד.
כבר שנים שמשתמשי אפל ואנדרואיד מתווכחים ביניהם למי יש את הסמארטפונים הטובים ביותר ונראה שהמחקרים האלה מעניקים לחובבי הרובוט הירוק טיעון שקשה יהיה למעריצי התפוח הנגוס להתווכח איתו.
מקור: Sammobile