שוק הסלולר רותח והתחרות בין היצרניות השונות לא מאפשרת לאף אחת מבן לשבת בנחת מבלי לדאוג שאחת אחרת לא תעקוף אותה בסיבוב – הן טכנולוגית וכמובן גם במכירות וברווחים. מסתבר שגם הענקית הקוריאנית סמסונג מודאגת או יותר מדויק מנכ״ל החטיבה המובייל Mr. DJ Koh. לפי ידיעה שפורסמה ב-The Korea Herald במסר שהעביר לבכירים ועובדים בחברה רשם מר קו כי החברה נמצאת במשבר.
״מצטער לגבי מצב ההיאבקות הנוכחי של עסקי הסמארטפונים בסמסונג ואני אעשה את המיטב שלי להתגבר על המשבר בעזרת Galaxy 10 והטלפון המתקפל הצפויים להגיע”.
על פי הדיווחים, נצח ברבעון השלישי של 2018 הרווח התפעולי של החברה בכ- 399 מיליון דולר לעומת הרבעון השני של 2018, נתון שאמור להדאיג את האחראים בחברה. אם נראה לכם שסמסונג יושבת לה בנוח בראש הטבלה ולא מודאגת, אתם טועים. התחרות שלה קשה מאוד ולא רק מצד חברת אפל אלא גם הסיניות כמו Huawei. וואווי לדוגמא מראה לכולם כי היא לא יושבת בשקט וכל הכרזה של מכשיר היא חושפת טכנולוגיות ויכולות חדשות המהוות תחרות מאד קשה לסמסונג וגם לאפל.
חברת סמסונג צריכה להמציא את עצמה כל פעם מחדש על מנת שהצרכנים יקנו שוב ושוב את המכשירים של החברה. בעוד שהמכשיר החדש גלאקסי 10 כנראה עומד להיות עוד מכשיר בסדרה הנוכחית ללא חידוש טכנולוגי מדהים (כן, ארבע מצלמות זה כבר לא חידוש מדהים). החברה מאמינה מאוד ותולה תקוות רבות במכשיר המתקפל. הערכות מדברות כי לקראת פברואר או מרץ החברה תציג את המכשיר המתקפל והוא אמור להזניק חזרה את המכירות. סמסונג יודעת שהיא לא לבד במירוץ להצגת מכשיר מתקפל ועל פי הערכות גם חברת LG וחברת Huawei כפי פרסמנו היום, זוממות להשיק מכשיר שכזה בדיוק באותם מועדים, סביב כנס המובייל שנערך בברצלונה כל שנה.
אז אנו כבר מבינים כי סביב כנס המובייל אנו נזכה לראות מכשיר מתקפל השאלה של איזו יצרנית. כולנו מבינים כי טלפון מתקפל לא הולך להיות זול ונשאלת השאלה האם טלפון יקר יגביר מכירות כפי שמנכ״ל חטיבת המובייל של סמסונג צופה ומקווה או שרק ירתיע את הצרכנים מלהתקרב אליו ובכך לא יצליח להגדיל את המכירות.
מקור: Android Authority