זו לא הפעם הראשונה בה סמסונג מקדמת את אפל בצורה עקיפית מבלי לשים לב ולאחר גילוי הטעות, מפסיקה את הקידום. הפעם סמסונג קידמה את אפל באפליקציית Members שלה, אשר מותקנת אצל כל משתמשי הסמארטפונים של סמסונג.
מנהל הקהילות של סמסונג פרסם לאחרונה באנר אשר מיועד לקדם את ערכות המראה (Themes) של ממשק החברה One UI. מעבר לכיתוב אשר מופיע בשפה הקוריאנית, אנו רואים שלוש ערכות מראה של ממשק החברה. על מנת להמחיש את הערכות, הן אוירו בתוך שלושה סמארטפונים. במקום שאלו יהיו שלושה מכשירי סמסונג אלו שלושה מכשירי אייפון. בבאנר לא רואים בבירור שאלו אייפונים היות והבאנר מצויר ולא מצולם. כחלק מהאיור של הסמארטפונים, אנו למדים שאלו כנראה אייפונים. חתך המכשירים מעיד על iPhone X או על iPhone Xs. קשה לפספס את קווי החיתוך של המכשירים על מנת להבין שאלו אייפונים ולא סמארטפונים של סמסונג.
לאחר זיהוי הטעות המביכה על ידי משתמשי האפליקציה, סמסונג עודכנה ולאחר מספר ימים הורידה את הפרסום המביך ובמקומו עלה פרסום מדויק. האתר Android Authority פנה אל סמסונג לקבלת תגובה ונענה: ״שלום, זה Galaxy Store. האחראי עשה טעות בתהליך שינוי קובץ המקור של העיצוב. תמונת הבאנר תשתנה ותוחלף היום. תודה על התעניינותך בשירות Galaxy. נשתדל לתת שירות טוב יותר״.
בעבר סמסונג כבר טעתה בנושא דומה כאשר צייצה בטוויטר מתוך האייפון של המצייץ ולא מתוך סמארטפון מתוצרתה. נראה שהדבר הופך להרגל מגונה של סמסונג.