לאחר הסערה הגדולה סביב ה-Galaxy Fold של סמסונג, נראה כי בימים האחרונים מנסה הקוריאנית להרגיע את האווירה, ושולחת הודעה קצרה ללקוחות שהזמינו את המכשיר במכירה מוקדמת.
כזכור, לאחרונה שלחה סמסונג מכשירים ראשונים למספר סוקרים ברחבי העולם, וקיבלה מקלחת צוננת של ביקורות על פגמים וכשלים שהתגלו במסך הגלקסי פולד, כאלה שאילצו את הקוריאנית לאסוף חזרה את המכשירים, ולהודיעה על עיכוב ההשקה על מנת לערוך בדיקה מעמיקה.
האתר Droid-Life הצליח לשים ידו על מייל ששלחה סמסונג לאחד הלקוחות שהזמינו את המכשיר במכירה מוקדמת, ושם היא מעדכנת כי אין עדיין תאריך מדוייק להשקת המכשיר, או במילים אחרות, החברה צריכה עוד קצת זמן כדי לחקור את הכשלים ולבצע את השיניים הנדרכים.
מייל קורא ללקוחות לאשר את ההודעה כדי להבטיח שהמכשיר שהם רכשו במיטב כספם יישלח אליהם כמתוכנן. מוזר לראות שסמסונג מוסיפה להודעה סוג של אולטימטום: “אם לא נשמע ממך עד ה-31 במאי, ההזמנה תבוטל באופן אוטומטי”. האם זה אומר שהחברה יוצאת מנקודת הנחה שחלק לא מבוטל מהרוכשים יבטל את ההזמנה עקב האירועים האחרונים?
מקור: droid-life