מסכי ה- OLED של סמסונג נחשבים מעולים ואיכותיים אבל זה לא מונע מתקלות להתרחש עם המסכים האלה. על פי האתר Android Police בימים האחרונים מפורסמות תלונות על תקלת מסך אצל בעלי מכשירים מסדרת Samsung Galaxy S20. לפי עדויות בטוויטר (כאן, כאן וכאן), ב- Reddit ובפורום של סמסונג, נראה שיש בעיה עם המסכים. על פי התלונות המסכים של סדרת Galaxy S20 מקבלים פתאם פסים ירוקים או ורודים על המסך. חלק מהמתלוננים מדווחים שהתופעה התרחשה לאחר ביצוע עדכון מערכת שסמסונג שיחררה.
לפני כשנה כבר הייתה תקופה בה פורסמו מספר תלונות של תופעה דומה אבל מאז התלונות הופסקו ולכן היה נדמה שהתופעה הפסיקה. נראה שכיום היא חזרה וקשה להסביר מדוע. ההשערה אשר משייכת את הופעת הפסים לאחר עדכון מערכת מעט בלתי סבירה היות ותלונות על התקלה כבר קיימות למעלה משנה וסמסונג מאז שחררה עדכוני מערכת רבים. אם זו הייתה בעיה של תוכנה היא הייתה נפתרת על ידי עדכון ולא הייתה חוזרת על עצמה.
הבעיה היא שכיום מכשירי סדרת Galaxy S20 אינם באחריות וכל תיקון של החלפת מסך עולה סכום נכבד וזה יגיע על חשבון הצרכנים. בעבר היה דיווח על צרכן מאושר אשר הצליח שנה שעברה לקבל תיקון במסגרת אחריות אבל זה היה דיווח בודד ולא משהו מערכתי שסמסונג לקחת על עצמה.
הערת מערכת: אנו חייבים לסייג ולכתוב כי מכתבת המקור וציטוט התלונות השונות קשה עדין לומר כי מדובר בתקלה נרחבת וכי מצפים מסמסונג לקחת אחריות ולהחליף מסכים ללא חיוב. כרגע זה גל שני של תלונות על המסכים ועדין לא בכמות אשר מצדיקה פעולה מצד סמסונג. יהיה מעניין לעקוב אחר התקלה ולראות האם היא מתרחבת. נשמח לשמוע בתגובות האם גם אצלכם קרה דבר מה דומה במכשירי Galaxy S20.
מקור: Android Police