כולם רודפים אחרי קבלת עידכונים למכשירים שלהם כמה שיותר מהר ולרוב מייד מתקינים אותם. הפעם לא רצוי להיות מאלו שממהרים. על פי דיווחים ברשת, בעקבות עדכון שהוציאה חברת סמסונג, מכשירי Galaxy S10 ו-Galaxy S10Plus חוסמים את המשתמש מלהיכנס למכשיר לאחר הנעילה שלו. המכשירים הנגועים פשוט מפעילים את עצמם מחדש, ולאחר מכן כאשר המשתמש פותח את המכשיר שלו ומנסה להיכנס אליו הוא מגיע אל מסך שבו הוא אמור להכניס את הסיסמה שלו או את הקוד שלו (Pin Code). לאחר הזנת הסיסמה (או הקוד) עוד בטרם ההזנה השנייה (לשם אבטחה) המכשיר פשוט קורס ומעביר את המשתמש למסך שחור מבלי שקורה דבר. על מנת לצאת מהמסך השחור פשוט צריך להפעיל מחדש את המכשיר. הבעיה היא שגם לאחר ההפעלה מחדש אתם תגיעו לאותו מסך בו צריכים להזין את הסיסמה מה שאומר שאתם למעשה תקועים באיזה Loop בעייתי.
מבדיקה שנערכה אל מול המתלוננים מסתבר שהבעיה קרתה גם לבעלי S10 רגיל וגם לבעלי S10Plus. בנוסף, הבקשה לסיסמה מגיעה לאחר התקלה גם אם לא הזנתם סיסמה במכשיר או אם לא היה לכם קוד גישה. בכל מקרה תקבלו בקשה לסיסמה או קוד למרות שלא היה לכם אחד שכזה. כרגע נראה שהפתרון היחידי הוא לאפס את המכשיר להגדרות יצרן דבר חמור שלעצמו היות ואם לא גיביתם את התוכן שלכם מכשיר לא תוכלו לגבות לפני האיפוס כי אתם לא יכולים להיכנס למכשיר בגלל הבעיה.
בפורום של סמסונג ובפורום Reddit דובר על כך שקיימת אפשרות שחברת סמסונג תוציא עדכון לתקלה אבל שחרור עדכון בצורה הסטנדרטית לא יעזור היות ועל מנת להוריד את העדכון ולהתקינו אתם צריכים להיכנס למכשיר שלכם ואתם למעשה לא מסוגלים בגלל התקלה. לכן בפורומים השונים דובר על כך שסמסונג תשחרר עדכון אשר יתקין את עצמו אוטומטית ללא אישורכם בדומה לעדכון שהוציאה החברה בעבר עם תקלת הסוללה המתפוצצת של Note 7.
לצערנו עד למועד פרסום הכתבה לא פורסמה הודעה רשמית מחברת סמסונג ולכן אי אפשר לדעת כיצד היא עומדת לטפל בבעיה. עד כה רק משתמשים מארה״ב דיווחו על הבעיה והם דיווחו שהיא קרתה לאחר עדכון של חודש יולי. עדכון שכזה טרם הגיע לישראל ולכן כרגע, עד שימצא פתרון, במידה ואתם מקבלים עדכון למכשירכם אנו ממליצים להמתין עם ההתקנה.