אין ספק שהאסטרטגיה של סוני ביצירת משחקי שחקן יחיד מונחי תסריט בהחלט הוכיחה את עצמה בדור הנוכחי של הקונסולות, עם הצלחות מסחררות כמו Uncharted 4, Horizon: Zero Dawn, God of War, Spider-Man ועד המון המון מותגים אחרים, שמראים כי יש המון מקום להצליח בתחום הזה ולתת לשחקנים זיכרונות נהדרים ומהנים מהקונסולה. כפי שזה נראה סוני לא מתכננת להפסיק את האסטרטגיה הזו גם בקונסולה הבאה שלהם, ה-PlayStation 5.
למרות שסוני לא מעוניינת לרדוף אחרי טרנדים כמו הבאטל רויאל (תודה לאל), יותר אופציות של משחקים מרובי משתתפים הם כן דבר שאנחנו כנראה נראה יותר התמקדות עליהם בדור הבא של הקונסולות. בראיון שהעניק מנכ”ל מחלקת PlayStation, שון ליידן, לאתר Business Insider עלה נושא המשחקים מרובי משתתפים וכיצד סוני מעט הזניחה אותו בקונסולת ה-PlayStation 4 והאם אנחנו נראה קצת יותר תשומת לב לז’אנרה בקונסולה הבאה.
משחקים מרובי משתתפים – אני חושב שזו קטגוריה שלמה שכל התעשייה צריכה להסתכל שוב עליה, יש לנו קצת מהעולם הזה במשחקי ספורט ומרוצים אבל זהו בערך. אני חושב שזה מדבר על הכח של האינטרנט מצד אחד אבל מצד שני אולי היינו רוצים לבקר את הקטגורייה הזו כדי להביא יותר חוויות גיימינג כלליות למשפחה השלמה. אבל כדי להיות יותר ספציפי אני התכוונתי יותר לכותרים כגון GTA 5 Online או חוויות שמספקים משחקי Call of Duty או אפילו פורטנייט לשם העניין. השקענו הון בסטודיויים ברחבי העולם עבור חווית משחק מונחת סיפור וחוויות עצומות וגדולות אבל לא הרבה בצד מרובה המשתתפים של המשחקים אני חושב. זה אזור שללא ספק אתם תתחילו לשמוע יותר רעש מאיתנו במחצית הבאה של 2019.