אנו מכירים את זה מחברת אפל אשר עושה זאת לפני כל אירוע הכרזה גדול שלה. ערב קודם לאירוע אפל מכסה את חלונות הראווה בחנויות שלה ובפנים היא משנה את עיצוב החנות שיתאים למוצרים החדשים. בחנות אפל מחליפה את התמונות אשר מכסות את הקיר לתמונות עדכניות של המוצר החדש שעומד להיות מושק. ביום תחילת השיווק כל חנויות אפל כבר מעוצבת ומסודרת עם המוצרים החדשים שהושקו. במקביל לחנויות של אפל גם חנויות של המפעילות הסלולריות שומרות את החלפת התצוגה עד לאחר אירוע ההכרזה. עד כאן הכל נשמע תקין ונהלי עבודה ברורים ומובנים.
לסמסונג יש רשת חנויות בדומה לאפל ונדמה שהם אמורים לעבוד בשיטה מאד דומה לשיטת העבודה של אפל. אבל כנראה זה לא עובד כך בסמסונג. תמונות שצולמו בסופ״ש האחרון מראות לנו חנות של המפעילה הסלולרית AT&T בארה״ב אשר כבר החליפה את הפוסטרים שעל הקירות לפוסטרים עם הסדרה החדשה Galaxy S22 כאשר היא עוד טרם הוכרזה כלל. כמה אפשרויות קיימות להסביר את זה. האחד הוא שפשוט AT&T הקדימו את המאוחר והחליפו פוסטרים לפני הזמן. אפשרות נוספת היא שיש קצר תקשורת בין AT&T והם עשו משהו בניגוד לנהלים, למרות שאפשרות זו נשמעת קלושה. האפשרות האחורנה היא שסמסונג כבר ויתרה על החשאיות והסודיות והחליטה לפתוח בקמפיין גלוי לקראת ההכרזה. במידה וכן, זה מצטרף לקמפיין הסטנדרטי שסמסונג כבר החלה בפירסמו ברחבי העולם. מוזמנים לצפות בסרטון הפרסומת המרהיב של סמסונג ב- Time Square בניו-יורק ארה״ב.
נראה שהפעם לקראת האירוע הכל כבר דלף החוצה וכנראה הכל כבר ידוע. הפרסום החדש הוא של המדליף Dohyun Kim אשר העלה לרשת סדרת סרטוני 360 של כל המכשירים אשר צפויים להגיע באירוע של סמסונג.
על פי כל התחזיות סמסונג עומדת להכריז על סדרת הסמארטפונים Galaxy S22 יחד עם סדרת הטאבלטים Galaxy TAB S8 באירוע Unpacked אשר יערך אונליין בתאריך 9 לפברואר. כמובן שאנו נשמח לקבל One More Thing שלא צפינו לו כי הכל כבר צפוי וידוע מראש. יתכן והחלפת הפוסטר בחנות בארה״ב נעשתה בתום לב בטרם המועד או פשוט החליטו שלא לחכות היות והכל כבר ידוע. בגדול הפוסטרים לא חושפים משהו חדש שלא ידוע היות ובעיקר רואים שם את עיצובם של המכשירים החדשים ולא נתונים טכניים.
מקור: LetsGoDigital