הענקית הקוריאנית מסכמת את הרבעון השני של 2019, ובדומה לתחזיות המוקדמות, אין לקברניטי החברה סיבה לחייך. המחזור הכולל של החברה עמד על 13.40 מיליארד דולרים, עליה קלה של 4.1 אחוזים לעומת התקופה המקבילה אשתקד, כאשר חטיבת המובייל ממשיכה להציג הפסדים.
הרוויח הנקי של LG עמד על 559.4 מיליארד דולר, ירידה של 15 אחוזים בהשוואה לשנה. חטיבת מוצרי הבית החזיקה את החברה, עם הכנסות של 5.23 מיליארד דולרים, עליה מרשימה של 16.1 אחוזים לעומת השנה שעברה.
האכזבה הגדולה ביותר, לצד חטיבת המובייל אליה נגיע בהמשך, היא שוק הטלווזיות. אם בעבר חטיבה זו הייתה אחת החוזקות של LG, ברבעון השני ירדו המכירות ב-4.5 אחוזים בהשוואה לשנה שעברה. בחברה מאמינים כי מדובר בירידה זמנית בלבד, וכבר ברבעון הבא תחזור לצמיחה בשוק זה, במיוחד בסגמנט הפרימיום.
חטיבת המובייל ממשיכה במגמת ההפסדים המלווה אותה תקופה ארוכה. כאן סך ההכנסות צונח ל-1.38 מיליארד דולרים, 21.3 אחוזים פחות מהתקופה המקבילה אשתקד, וההפסד נטו עלה ל-268.4 מיליון דולרים. LG מאשימה במצב הנוכחי את התמחור האגרסיבי של היצרניות הסינית.
במהלך הרבעון העבירה החברה את המפעל לייצור סמארטפונים מדרום קוריאה לוייאטנאם, מה שעלה לא מעט כסף. לפני שלושה חודשים הייתה הקוריאנית אופטימית מאוד לאחר השקת ה-LG V50 ThinQ, אבל בסופו של דבר קצב מכירות מאכזב גרם להמשך שרשרת ההפסדים.