בדומה ליצרניות אחרות, גם חברת Nothing מעוניינת בתת-מותג מתוצרתה, אשר יביא מוצרים במחירים כדאיים וזולים. יצירת תת-מותג אינו דבר חדש ואנו כבר מכירים לדוגמה את Redmi של שיאומי או את Honor אשר התחיל כתת-מותג של Huawei.
באירוע שנאם בו מנכ״ל ומייסד חברת Nothing הוא עדכן את המאזינים כי Nothing תשיק תת-מותג תחת השם CMF. שם המותג הינו ראשי תיבות של Color, Material, Finish. המנכ״ל פיי, כבר יודע את העבודה כיצד להקים ולנהל תת-מותג היות והוא בזמנו הקים את Nord כתת-מותג בתוך חברת OnePlus שהוא ייסד והיה המנכ״ל שלה בטרם עזב והקים את Nothing.
לדברי פיי המותג החדש יתמקד במוצרים טכנולוגיים כמו סמארטפונים ואוזניות אשר יגיעו בעיצוב נקי, יהיו נגישים במחירם וייצורם יבוצע באותו איכות גבוהה ש- Nothing מציעה ללקוחותיה. עוד הוסיף ועדכן כי שני המוצרים הראשונים אשר יגיעו לשוק עד סוף שנת 2023 הם אוזניות ושעון חכם.
מעניין יהיה לראות כיצד יראו המוצרים החדשים ועד כמה באמת מוצרי CMF ישווקו במחירים נגישים.
*גילוי נאות – חלק מהקישורים המפורסמים לעיל הינן קישורים ממומנים. גילוי נאות מלא והסבר מפורט ניתן לקרוא כאן