בעוד סמסונג עסוקה בימים אלה בכיבוי שריפות למקרה הסוללה המתפוצצת ב-Galaxy Note 7, והריקול הצפוי של מיליוני מכשירים שנמכרו עד כה במספר שווקים ברחבי העולם, מגיעה אלינו ידיעה נוספה נוספת שלא תחמיא במיוחד ליצרנית הסמארטפונים הגדולה בעולם. בעליו הסיני של מכשיר Galaxy S7 Edge מדווח כי מכשירו נשרף לחלוטין בזמן הטעינה. הלקוח מציין כי הוא ישן בבית בזמן האירוע, ועל פי הדיווחים הוא השתמש בציוד הטעינה המקורי של סמסונג הנמצא בערכת המכשיר. אותו לקוח נמצא כבר בקשר עם סמסונג, וזו צפויה להציע לו החזר כספי או לחילופין מכשיר חדש.
האם יש קשר בין המקרה האחרון לריקול הגדול של מכשירי הנוט? בהחלט לא. מדובר על שני מכשירים שונים, עם סוללות שונות לגמרי, ובנוסף לכך ה-S7 Edge נמצא בשווקים כבר כמעט חצי שנה, ועד היום לא קראנו על מספר רב של מקרים דומים. לעומת זאת, סמסונג מציינת בהודעה רשמית שפירסמה אמש, כי היו לפחות 35 מקרים שונים של דיווחים על תקלות בסוללת ה-Note במשך שבועיים וחצי מרגע ההשקה, וזו בדיוק הסיבה מדוע החליטה לקחת את האחריות ולבצע החזר של כל היחידות.
למרות כל הבדיחות שמתרוצצות בימים האחרונים ברשתות החברתיות על עניין הריקול של סמסונג, להערכתנו החברה עושה את הדבר הנכון והמתבקש. גם אם הסיכויים שמכשיר הנוט החדש שרכשתם יתפוצץ או יישרף במהלך הטעינה, בסמסונג לא לוקחים את הסיכון ומקדימים תרופה למכה. להבדיל מיצרניות אחרות שהעדיפו להשתיק מקרים בהם התגלו ליקויים אצל לקוחות רבים (בלי להזכיר שמות..), הצעד של סמסונג בהחלט אמיץ.