בשקט יחסי, החלה להתפתח בשבוע החולף פרשה חדשה במכשירי סמסונג, כאשר משתמשי Galaxy Note 8 טוענים כי אינם מסוגלים להטעין את הסמארטפון לאחר שהסוללה מתרוקנת לחלוטין. בימים האחרונים נראה כי לא משתמשי הנוט 8 עומדים בפני בעיה זו, אלא גם אלה המחזיקים ב-Galaxy S8 על שתי תצורותיו, וכעת הגיע תורה של הענקית הקוריאנית להגיב על הפרטים.
לאחר הכישלון החרוץ של ה-Galaxy Note 7, משתמשת סמסונג בהליך ייצור קפדני מאוד, כדי לבדוק את איכות הסוללות במכשיריה. בניגוד לבעיות עם ה-Note 7, הפרשה החדשה לא מסכנת חיים, אבל היא לא עוזרת לתדמית של סמסונג. דיווחים ראשוניים טוענים כי הבעיה יכולה להיות קשורה באופן ישירו או עקיץ רק עם גירסאות ספציפיות של ה-Note 8, עם דגש על כאלה המשלבים את פלטפורמת העיבוד Snapdragon 835 מבית קוואלקום, מדובר כאמור בהשערות בלבד, ואין לכך שום אישור רשמי.
ומה יש לסמסונג להגיד בעניין? כמובן שהחברה נמצאת בעיצומו של הליך חקירה ועוקבת אחר המתרחש. “כמובן, סמסונג לוקחת את כל הדיווחים מהסוג הזה ברצינות רבה. קיבלנו רק מספר קטן מאוד של פניות הטוענים כי נתקלו בבעיה, אבל למרבה הצער נוכל להגיב ולטפל בעניין רק כאשר נקבל מידע מפורט יותר על אותם מכשירים”.
מקור: gizmochina