האם סמסונג עומדת להכריז על קריאה לתיקון (Recall) לכל מכשירי ה-Galaxy Note 7 שנמכרו החל מה-19 לחודש? דיווח המתפרסם בשעות האחרונות בדרום קוריאה, מעריך כי עקב סדרה של דיווחים על בעיות בסוללת המכשיר הגורמת לו “להתפוצץ” בזמן הטעינה, עלולה להביא למשבר של ממש אצל יצרנית הסלולר הגדולה בעולם. כפי שאתם בוודאי יודעים, לאחרונה פורסמו מספר תלונות מצד לקוחות, כולל תמונות, המפנים אצבע מאשימה כלפי סמסונג ואיכות הסוללות בפאבלט החדש. החברה כבר אישרה כי היא מעכבת את משלוחי הנוט 7 עד לבדירות איכות נוספות במכשיר.
סוכנות הידיעות הקוריאנית Yonhap מצטטת פקיד בכיר בחברה שדיבר בעילום שם, שאישר כי הסיבה לאותם פיצוצים קשורה באופן ישיר לסוללת המכשיר. “הדבר החשוב לנו ביותר הוא בטיחות הלקוחות, ואנחנו לא רוצים לאכזב אותם”, כך צוטט הפקיד. הדיווח מציין כי סמסונג עתידה להודיע על תוצאות הבדיקות שלה במהלך השבוע הבא. עם זאת, חשוב לציין שלא מדובר בבעיה נפוצה. אותו פקיד ציין כי “המכשירים על הסוללה הבעייתית מהווים פחות מ-0.1 אחוזים מאלה שנמכרו עד עתה, וייתכן שהבעיה עשויה להיפתר על החלפת הסוללה בלבד, אבל ניאלץ להיות משכנעים מאוד כלפי הלקוחות”.
ההערכות הן כי סמסונג מכרה עד עתה מאות אלפי יחידות של ה-Galaxy S7 Note, והיא תפגוש ככל הנראה הרבה מאוד לקוחות זועמים שלא יסתפקו רק בהחלפת סוללה. מעניין יהיה לראות איך הענקית הקוריאנית תצליח לעבור את המשבר הצפוי ומה היא תציע ללקוחות כפיצוי, אבל לא פחות חשוב, האם הנושא שיתפוס כותרות בכל העולם, יגרום למשבר אמון בינה ובין הלקוחות. ובינתיים, מודיעה סמסונג ישראל כי השקת המכשיר שהייתה צפויה להתקיים ביום שלישי הקרוב (6.9), נדחתה למועד לא ידוע. האם יש קשר בין הדברים? תשפטו בעצמכם.
מקור: sammobile