מכשיר הדגל החדש עליו הכריזה הבוקר (ב’) חברת HTC, מציג על הנייר את אחד המפרטים האיכותיים בשוק, ובאמת שאין לטאיוואנית במה להתבייש. גם שפת העיצוב החדשה אותה הציגה החברה, “liquid design language”, מעניקה קווים חלקים ושינויי צבעים המושפעים מהאור בכל רגע נתון, אבל משהו בכל זאת מרגיז קצת בעיניים, ואתם בוודאי יודעים במה מדובר.
אם תסתכלו על חלקו הקדמי של ה-HTC U11, תגלו עודפים של ברזל בחלקו העליון והתחתון, אותם הצליחו כבר יצרניות כדוגמת סמסונג ו-LG להעלים כמעט לחלוטין, או לפחות להפחית באופן ניכר. כדי להמחיש את הדברים נספר לכם כי גובהו של ה-U11 עומד על 153.9 מ”מ עבור מסך בגודל 5.5 אינץ’, והקוריאניות מצליחות לסחוט 148.9 מ”מ למסך 5.8 של ה-Galaxy S8, וגובה זהה למסך ה-5.7 אינץ’ של ה-LG G6. נכון, HTC הצליחה “לנצל” את החלק העליון כדי לשלב רמקול נוסף בתוך האפרכסת, ובחלק התחתון נמצא את כפתור הבית, אבל גם LG וגם סמסונג הראו שאפשר גם אחרת.
האתר BGR מפרסם היום כי ערך פגישה סגורה עם צוות HTC עוד לפני ההכרזה הרשמית, ואחד הבכירים מסר כי החברה אכן חוקרת שילוב עיצובים ומגמות חדישות וחכמות יותר, כמו תצוגה נטולת שוליים, ומערך צילום כפול – שני תחומים בהם נמצאת HTC בפיגור ברור לעומת המתחרות. לטענת הבכיר, לשתי הקוריאניות יש חטיבות תצוגה משלהן שאחראיות על ייצור המסכים כולל היכולת להתאים את המסך לצרכים הספציפיים של חטיבת הסלולר. ל-HTC אין כמובן יחידת תצוגה משלה, ולכן היא נזקקת לספקיות חיצוניות כדי לרכוש מהן את הרכיבים.
אתם בטח שואלים את עצמכם מדוע אפל יכולה להרשות לעצמה מסך נטול שוליים שיגיע עם האייפון החדש (כך לפחות על פי השמועות)? ובכן, התשובה היא פשוטה. אפל היא אפל, והענקית מקופרטינו נמצאת בעמדה כזו שהיא יכולה להרשות לעצמה להזמין עשרות מיליוני מסכים, ולמעשה לגרום לספקית לפתוח קווי ייצור רק עבורה. ההערכה היא כי בעתיד, כאשר מחירי המסכים ללא שוליים יהיו זולים יותר ובעלי זמינות גבוהה, נוכל לראות את HTC משלבת אותם במכשיריה.
מקור: BGR