עם כל הדיווחים על מכשירי Galaxy Note 7 שהתפוצצו או נשרפו עקב כשלים בסוללה, אתם בוודאי תוהים מדוע לא שמענו עד היום על תביעה של אחד הקורבנות. ובכן, זה הגיע. סוכנות הידיעות רויטרס מדווחת כי אדם בשם ג’ונתן סטרובל שמתגורר בפלורידה ארה”ב, הגיש תביעה רשמית כנגד סמסונג, בעקבות התפוצצות מכשיר הנוט 7 בתאריך ה-9 בספטמבר בעת שהיה בכיסו, מה שגרם לכוויות בדרגה שניה על ירכו הימים, כמו גם על האגודל.
בדיוק באותו היום בו נכווה הלקוח החלה סמסונג להתכונן לקראת הריקול הגדול בשיתוף הנציבות לבטיחות מוצרים בארה”ב (CPSC), אך התוכנית יצאה לפועל רק שמונה ימים לאחר מכן. “למרבה הצער, עבור הלקוח שלי ההודעה של סמסונג הגיעה מאוחר מדי”, כך טוען עורך הדין של ג’ונתן סטרובל, אך סירב בשלב זה להוסיף פרטים לגבי סכום התביעה ומה הוא דורש מסמסונג. סוכנות הידיעות רויטרס פנתה לסמסונג כדי לקבל תגובה על כתב התביעה, אך דוברת החברה סירבה בתוקף להתייחס למקרה, וקראה “לכל בעלי הנוט 7 להגיע ולהחליף את המכשיר באופן מיידי”.
על פי הנציבות לבטיחות מוצרים בארה”ב, ברגע שהודיעה סמסונג על הריקול, נרשמו 35 מקרים של התפוצצות או שריפת מכשירי נוט 7, אך מספר זה עלה באופן משמעותי וכעת ישנם לא פחות מ-92 מקרים שהתקבלו באופן רשמי. אנחנו מקווים כי עד ה-21 בספטמבר, היום בו תתחיל לספק סמסונג את המכשירים התקינים בארה”ב, לא נקבל דיווחים נוספים בנושא.
מקור: רויטרס