דואר ישראל וחברת Gett מודיעות על שיתוף פעולה, במסגרתו ניתן יהיה להזמין חבילות ופריטי דואר רשום מסניפי הדואר באמצעות אפליקציית Gett תוך חצי שעה. בהודעה נמסר כי המשלוחים, המיועדים לפריטים במשקל של עד 2 ק”ג בלבד, יבוצעו באמצעות השליחים של שירות “Gett Delivery” במוניות, קטנועים או אופניים חשמליים.
כמובן ששירות זה אינו מוצע חינם, ועומד על 35 שקלים למשלוח ברדיוס של עד 4 ק”מ. במידה וסניף הדואר רחוק יותר, תשלמו 4.5 שקלים על כל ק”מ נוסף. בשלב ראשון, השירות יופעל כפיילוט בתוך תל אביב בימים א-ה’, בין השעות 10:00 ל-17:00, ובהמשך יורחב לאזורים נוספים.
תהליך ההזמנה פשוט ונוח; כאשר הלקוח יקבל מהדואר מסרון על הגעת החבילה או דבר הדואר הרשום לסניף, הוא יוכל לבחור שהפריט יגיע אליו תוך חצי שעה עם שליח של “Gett Delivery” עד הבית או אפילו בית הקפה או הפגישה בה הוא נמצא. במסרון עצמו מהדואר יהיה לינק לאפליקציית Gett. עם הלחיצה על הלינק, הלקוח יגיע לאזור “Gett Post”, כאשר בו יופיעו נתוני החבילה וכו. על הלקוח יהיה ללחוץ על כפתור “הזמן חבילה” והחבילה תצא לכיוונו. לקוחות שיזמינו את השליחות ישלמו את התשלום עבורה בתוך האפליקציה ויוכלו לעקוב אחרי תהליך המשלוח כולל בפרטי השליח, שמו, נייד ליצירת קשר והמיקום המדויק שלו על המפה.
דני גולדשטיין, מנכ”ל דואר ישראל, אמר “בשנה האחרונה ביצענו שורה של צעדים, שמטרתם צמצום זמני ההמתנה בסניפים ושיפור חווית השירות ללקוחותינו. כחלק ממהלכים אלו חברנו ל-Gett שהיא אחת החברות המובילות בתחום החדשנות, מתוך מטרה להציע שירותים נוספים ללקוחותינו ולאפשר להם לבחור היכן לקבל את החבילות שהזמינו, וללא הגעה לסניפים. זוהי פעם ראשונה שדואר ישראל נכנסת לתחום השליחויות המיידיות (Impulse Delivery) המהווה תחום צומח בעולם והחיבור עם מותג כמו Gett יאפשר לנו להציע חוויה חדשה ושונה ללקוחות דואר ישראל.
לדברי מארק און, מנכ”ל Gett ישראל: “שנה לאחר שהושק תחום השליחויות המיידיות ב-Gett אנו ממשיכים בהרחבת השירותים לתחומי צריכה נוספים. שיתוף הפעולה עם דואר ישראל, שלה מאות סניפים ברחבי הארץ ו8 מיליון לקוחות יאפשר לנו להרחיב את הפריסה שלנו ולהגיע לקהלי יעד חדשים שטרם התנסו בשירות. אנו ממשיכים במהפכה שמשנה את הרגלי היומיום של כל אחד ואחת. כפי ש Gett חסכה זמן יקר בדרך בה מזמינים מונית, כך שיתוף הפעולה בין Gett לדואר ישראל יחסוך זמן יקר ללקוחות.”