פלטפורמת הוידאו מבוססת תוכן גולשים Showbox, הודיעה היום על ההשקה הרשמית ל-Showbox Engage. השירות החדש מאפשר למותגים להריץ קמפיינים מבוססי תוכן גולשים ברשתות החברתיות, בעוד שקהל העוקבים של אותו מותג, יכול ליצור קליפים ממותגים ולשתף אותם. יצירת תוכן פרסונלי, מאפשרת למשתמש לשתף את החוויות שלו בצורה מהנה וייחודית, בעוד שהמותג עצמו נהנה מחשיפה אורגנית.
גולשים מייצרים מדי יום תוכן רב ברשתות החברתיות, בין אם מדובר בתמונות, תגובות, בלוגים או אפילו סקירות. התוכן אותו הם מייצרים, משותף במקומות רבים וללא הפסקה. הדרך האהובה על משתמשים היא ליצור תוכן וידאו וכמובן גם לשתף אותו. מדובר בדרך נוחה, המאפשרת לכל אחד לבטא את עצמו בדיוק כפי שהוא רוצה וגם לקבל יותר תגובות מכל פוסט טקסטואלי או תמונה (פייסבוק נוהגת לקדם וידאו על פני פוסטים רגילים). זו הסיבה שאנחנו רואים צמיחה אצל כוכבי היו טיוב, Vlogging, פייסבוק לייב, אינסטגרם לייב, סנפצ’אט ועוד. הצמיחה של תוכן מבוסס גולשים חשובה לכל מותג, בלי קשר לגודל שלו. לקוחות המותג נמצאים גם ברשתות החברתיות, כאשר מדי פעם הם אומרים גם דברים חיובים על אותו מוצר אשר רכשו. שיתוף של תוכן כזה יגרום למותג לבלוט על פני שאר המתחרים.
כל מותג נתקל בסופו של דבר בשאלה, איך הוא יכול לשלוט בתוכן אותו יוצרים הגולשים? עם Showbox Engage, המותג מחזק את נאמנות העוקבים שלו, באמצעות שירות ענן ליצירת וידאו. שירות זה כולל את סממני המותג, כאשר יצירת הקליפ מתבצעת בדרך מהנה ופשוטה. תוכן המקודם על ידי גולשים, מאפשר למותג להגיע לחברים של אותם עוקבים בצורה אורגנית ובדרך גם לעקוף כל חוסם פרסומות או עיוורון באנרים אשר הגולשים סיגלו לעצמם.
הבעיות הללו מאתגרות באופן קבוע אנשי שיווק, הצריכים לייצר קמפיין וידאו. Showbox Engage פותר אותם מהבעיות הללו וגם מאפשר להם לעקוב ולנטר אחר קליפים שעלו לרשת. כל זה יוצר בסופו של דבר מודעות גבוהה יותר למותג, המתאפשרת בפרסום מפה לאוזן.