החדשנות והיצירתיות הם הלב הפועם של השיווק בדיגיטל, ובנוף הסוכנויות המרובות שצצות כמו פטריות אחרי הגשם, Digitwow מצליחה להתבלט כבר יותר מעשור ולהוביל עסקים מתחומי עיסוק שונים להצלחה עסקית. כחברה לשיווק דיגיטלי DIgitwow מציעה מגוון שירותים, ביניהם ניהול קמפיינים ממומנים, קידום אורגני וניהול מוניטין.
חברת Digitwow הטביעה חותם כסוכנות שיווק דיגיטלי מובילה עם הצלחות מוכחות, והפכה לשם נרדף לאסטרטגיות יוצאות דופן המניעות תוצאות. יחד עם רועי בן ארי, מנכ”ל ומייסד החברה, נעמיק במהות השיווק הדיגיטלי ובכוחם האדיר של קמפיינים קריאייטיביים.
עד היום הורגלנו לחשוב על שיווק דיגיטלי במונחים של תוכן איכותי, פילוח קהלים וטירגוט ממוקד. מה בעצם חסר בנוסחה הזו?
רועי בן ארי: “כשזה מגיע לשיווק דיגיטלי, אנחנו מכירים בתפקיד המרכזי שוויזואליה מרתקת ותוכן איכותי ממלאים בלכידת תשומת הלב של הקהל. האלמנטים האלו יוצרים גשר בין עסקים לקהלי היעד שלהם, ומטפחים ערך, משמעות ואמון. עם זאת, הקסם האמיתי טמון בגישה הקריאייטיבית שמכילה את מהות המותג והופכת את נקודות המכירה הייחודיות שלו לנרטיבים מרתקים. למעשה, המרכיב הכי חיוני שכל סוכנות שיווק דיגיטלי חייבת לשים עליו דגש הוא הקריאייטיב, שמאפשר לקחת עסק מנישה אפורה כמו ביטוח או תחום שמצטלם פחות טוב ברשת כמו טיפול בפטרת, ולהפוך אותו לנגיש, להסיר את הרתיעה וליצור גשרים בינו לבין קהלי היעד״.
“ב- Digitwow, אנחנו אוהבים לומר שאנחנו סוכנות לשיווק דיגיטלי שעושה מהלימונים ברק. הכוונה היא למחויבות המוחלטת שלנו לנתח את הליבה של העסק, גם אם הוא נופל לקטגוריה לא סקסית במיוחד. העניין הוא, שלכל עסק יש סיפור והצעת ערך שניתן לתעל לקמפיינים יצירתיים. המפתח הוא פיצוח הקריאייטיב שמתיישר בצורה מושלמת עם ההצעות של העסק ומהדהד עם הקהל שלו“.
אין פה הפרזה מעטה בחשיבות של קריאייטיב מותאם לכל סוג של עסק?
רועי בן ארי: “ממש לא. אי אפשר להפריז בחשיבותו של קריאייטיב שמותאם ספציפית לכל עסק או מפרסם. בין אם זה מכון הדמיה, סוכנות ביטוח או טיפול בפטרת ציפורניים, לכל עסק יש זווית ייחודית שיכולה לרתק לקוחות פוטנציאליים. אני אתן לך דוגמה: היה לנו לקוח בתחום הרפואי המתמחה בבדיקות אבחון. הלקוח חיפש סוכנות שיווק דיגיטלי שתייצר לו תוצאות אחרי שנחל כמה אכזבות מקמפיינרים וחברות שונות. יכולנו באופן טבעי לפנות לאנשים שסובלים מכאבים וחששות רפואיים, אבל החלטנו לתקוף את הקהלים מכיוון אחר ולהגדיר מחדש את הגישה. בסופו של דבר התמקדנו באנשים שמצויים בסיכון למחלות הנובעות מרמות גבוהות של כולסטרול. בכך שהצענו להם אבחון מוקדם ללא הפניה, ניצלנו את הצורך שלהם בשליטה על בריאותם ולקיחת אחריות ויוזמה. התוצאות היו מדהימות. הצלחת הקמפיין חיזקה את התפיסה שזיהוי הזווית היצירתית הנכונה יכולה להוביל לתוצאות יוצאות דופן“.
המסקנה המתבקשת היא, שקריאייטיב הוא שם המשחק
רועי בן ארי: “בהחלט. הברקה קריאייטיבית היא הקו המנחה שלנו, כשהמטרה היא להפיח חיים בכל קמפיין. הסוד טמון בחשיפת מה שמניע את העסק וגורם לו להיות רווחי, ואת זה אנחנו שוזרים עם קריאייטיב איכותי ואומנות השכנוע“. קראו עוד על הסיבה לכך שהעסק שלכם חייב שיווק דיגיטלי רב ערוצי.
בעולם שבו שיווק דיגיטלי שולט, רועי בן ארי, מנכ”ל Digitwow מזכיר לנו שהקריאייטיב בקמפיינים הוא אבן היסוד להצלחה. ללא קשר לענף או למשיכה הראשונית של המוצר, כאשר הקריאייטיב נכון, פוטנציאל ההצלחה הוא בלתי מוגבל. באמצעות פיצוח הקוד הקריאייטיבי, עסקים יכולים להתעלות מעל המגבלות הנתפסות שלהם ולהגיע לתוצאות פנומנליות המאירות את הערך הייחודי שלהם לעולם. אם כך, נשאלת השאלה, האם כל חברה לשיווק דיגיטלי מסוגלת לעשות זאת? לדברי רועי, אחת הסיבות לכך שמפרסמים רבים מאוכזבים מהשיווק בדיגיטל היא העדר הבנה מיקרו בקהלי היעד, בחשיבה אסטרטגית ובכך שקריאייטיב הוא מרכיב מרכזי וחשוב בהצלחת קמפיינים מכל סוג שהוא. באותה נשימה הוא מזמין את כל מי שמעוניין לאתגר אותו עם לימונים חמוצים וקשים לעיכול, כדי שיוכל להוכיח, שכל לימון יכול להפוך לברק, ושכל עסק או שירות יכולים להיות משווקים בהצלחה.