אמזון וגוגל לא היו אף פעם ‘חברות’ טובות מדי, ומידע חדש המתפרסם ברשת מעריך כי ענקית הקמעונאות האמריקאית מחפשת להציג תשובה מוחצת לשירות הזרמת הוידאו הפופולרי.
אמזון הגישה בקשות חדשות למשרד הפטנטים וסימני המסחר האמריקאי (UAPTO) לשירות שנקרא AmazonTube ולצידו סימן מסחרי גם לשם OpenTube. הבקשות הוגשו מיד אחרי שגוגל הודיעה כי לא תאפשר שימוש באפליקציית יוטיוב במכשירי Amazon Echo ו-Fire TV, מה שהשאיר את משתמשי המוצרים ללא שירות הזרמת המדיה הפופולרית.
התיאור שהגישה אמזון לשני השירותים דומה מאוד לזה של יוטיוב: תוכנה או יישום סלולרי שניתן להשתמש בו כדי לשדר, לקבל, להעלות, להוריד, לקודד, לפענח, להזרים, לשתף ולשדר תוכן, תמונות, קטעי וידאו ועוד. נשמע מוכר, נכון? בשלב זה לא הגיבה אמזון לפרסומים, ואנחנו ניאלץ להמתין למידע נוסף בעניין.