בדיוק כמו שקרה בשנה שעברה עם צמד מכשירי ה-Galaxy S8, גם הפעם החלה מיקרוסופט להציע את מכשירי הדגל של סמסונג דרך החנות הרשמית בארה”ב, במחירים זהים לדגמים הרגילים.
[irp posts=”54356″ name=”ג’ירפה פותחת קופסא: סמסונג גלקסי S9 פלוס; וגם – מה המחירים הצפויים?”]
מיקרוסופט, ענקית חומרה ותוכנה ששמה הולך לפניה, לא הצליחה למצוא את עצמה בשוק הסמארטפונים הלוהט, והיא מחפשת את הדרך לגרום למשתמשים להשתמש או לרכוש את אפליקציות החברה המוכרות. כמו בשנה שעברה, גם הפעם מציעה הענקית מרדמונד את שני מכשירי הדגל החדשים Galaxy S9 Plus ו-Galaxy S9 במהדורת “Microsoft Edition” הכוללת את האפליקציות המוכרות OneDrive, Excel, Skype, Word, OneNote, Cortana, Outlook, ולצידן את Microsoft Launcher שיעניק מראה תואם.
המראה החיצוני, כמו גם החומרה, נותרו זהים לחלוטין לדגמים הרגילים אותם מוכרת סמסונג, כאשר גם בתג המחיר לא תמצאו שינוי כלשהו: 720 דולרים עבור גירסת הגלקסי 9 הסטנדרטית, ו-840 דולרים לדגם הפלוס היוקרתי. כאמור, מיקרוסופט החלה להציע את שני המכשירים במכירה מוקדמת, עם זמינות החל מה-16 במרץ, יום ההשקה הרשמי של סמסונג.
מקור: Microsoft