קאדילק, מותג היוקרה מבית GM מסכם את שנת 2017 בישראל עם 93 אחוזי צמיחה ושנת שיא למותג. אחוז זה מציב את קאדילק כמותג היוקרה הצומח בישראל. נכון לסוף דצמבר 2017 נמסרו מעל 500 רכבים בישראל. נתוני סוף השנה בשוק הרכב מראים כי מגמת העלייה של השנים האחרונות בשוק היוקרה נמשכת ובשנת 2017 פלח שוק זה תפס כ-7 אחוזים משוק הרכב כולו ורוב מותגי היוקרה הציגו עלייה גם השנה.
את העלייה בנתוני המכירות ניתן לייחס למספר סיבות. הראשונה היא התחדשות המותג וההשקעה המשמעותית של GM, שכללה מעבר של ההנהלה הראשית לסוהו בניו יורק ופיתוח של קו דגמים חדש לגמרי. גורם נוסף לעלייה במכירות הוא הקמת חטיבת היוקרה של קבוצת UMI בתחילת 2017, שכוללת את המותגים פרארי, מזראטי וקאדילק, בהנהלת אור קליין ויחד עם מעוז אלמגור ודני אטליאנו החטיבה הציבה סטנדרטים גבוהים של מתן ערך ללקוח היוקרה והביאה לשנות שיא של המותגים קאדילק ומזראטי.
גם קליטתו המוצלחת של XT5 ב-2017 תרמה למספרים הגבוהים. XT5 התמקם במקום השני בראש טבלת המסירות בסגמנט התחרותי של רכבי “קראוסובר יוקרתיים”, לצד המתחרות מגרמניה, יפן ושבדיה. מגמת המעבר לרכבSUV לא פסחה על קאדילק ואחוז גדול ממכירות המותג היו של ה- XT5, עם זאת, ניתן לזהות עלייה בסגמנט ה “ספורט יוקרה” כאשר ה־ V-ATS מביא עמו רוח ספורטיבית למותג, מוביל את הקטגוריה הלא גדולה שלו בספורט היוקרתי ומפיץ את הבשורה החדשה של קאדילק מניו יורק.