פייסבוק עומדת בקרוב לשנות את אסטרטגיית הצגת הפוסטים ברשת החברתית, עם יותר מידע על חברים ובני משפחה, ופחות סרטונים מבעלי אתרים ואירועיים חדשותיים, כך הודיע מנכ”ל ומייסד החברה מארק צוקרברג בבלוג הרשמי.
עם למעלה מ-2 מיליארד משתמשים פעילים בחודש, פייסבוק היא ללא ספק הרשת החברתית הגדולה והמשפיעה מכולן, אבל מישהו בחברה הבין ככל הנראה שהיא איבדה את השורשים שלה – קשר ישיר בין חברים ובני משפחה. אחרי הכל, פייסבוק הוקמה עם דגש על חברתיות והחלפת חוויות בין האנשים החשובים לך באמת, ולא במה למפרסמים ודחיפת תכנים שאינם רלוונטיים למשתמש, ואת זה רוצה צוקרברג לשנות. בהודעה הרשמית נכתב כי המטרה היא להבטיח שהמשתמשים ירגישו בטוחים ומאושרים יותר כאשר הם נמצאים ברשת החברתית, משהו שיהיה קל יותר להשיג אם תראו תמונות של תינוקות, ולא כתבות חדשותיות או מודעות עסקיות עליהן שילם המפרסם סכום לא מבוטל.
השאלה הגדולה היא, כיצד הדבר יתבצע. מצד אחד, יש לפייסבוק אינטרס גדול להמשיך ולהציג פרסומות, כיוון שהיא מקבלת עליהן כסף רב, אבל מצד שני כאמור, האלגוריתם החדש צפוי להציג יותר תכנים אישיים במטרה ליצור אינטגרציה טובה יותר וקהילה איכותית יותר.
מקור: Facebook