משתמשים רבים של מכשיר הדגל החדש מבית OnePlus, מעידים על מעין אפקט ג’לי בזמן הגלילה בפיד הטוויטר שלהם, באתרי אינטרנט וכדומה, האפקט מתואר בדיוק כמו אפקט ג’לי מכיוון שכאשר תנענעו ג’לי, הוא יחזור למקומו ולצורתו המקורית לאחר כשנייה או שתיים מזמן הנענוע. בדיוק כך, כאשר תגללו בפיד שלכם עם ה-OnePlus 5, תגללו תמונה כלפי מעלה כדי להמשיך לגלול מטה בפיד ולאחר מכן תחזרו אליה, תיתקלו באפקט הג’לי, וייקח לתמונה בערך כשנייה להתאזן עם שאר התמונה.
קשה לתאר את המקרה עד שלא תראו אותו בעצמכם, ואם אתם מתכוונים לרכוש את המכשיר, אנחנו מציעים לכם פשוט לא לראות את הסרטון המתאר את המקרה, כי סביר להניח שפשוט תתרגלו לזה ותחשבו שזה נורמלי לגמרי עד שלא תראו שזה פשוט לא אצל כולם, אז למה לגרום לעצמכם את תחושת האכזבה?
משתמשים רבים החלו להביע את אכזבתם בפורום XDA Developers, וזה פנה לחברה לקבלת תגובה רשמית, מכיוון שהעניין יכול להיפתר בעדכון תוכנה פשוט ביותר, המשתמשים היו אופטימיים וחשבו שהחברה שמתגאה בכך שהיא מקשיבה ללקוחותיה, תקשיב להם ותשלח עדכון תוכנה במהירות האפשרית, אך תגובת החברה אכזבה בלשון המעטה. להלן תגובת OnePlus:
“ה-OnePlus 5 משתמש באותם הרכיבים מהדרג הראשון בדיוק כמו כל מכשירי החברה, בדיוק כמו מסך ה-AMOLED. קיבלנו משוב על הבעיה ממספר קטן של משתמשים שחויים בעיה ויזואלית קלה בזמן הגלילה. זה טבעי ואין שום הבדל בין סוגי המסכים ששימשו לבניית המכשירים.”
התגובה אכזבה אתכם? ובכן, גם אותנו, במיוחד לאור העובדה שבזמן ההכרזה האחרונה, מנכ”ל החברה ציין בפירוש שחלק מהפיכת החברה לטובה עוד יותר נובעת מההקשבה למשתמשים, אך עם התגובה המתוארת לעיל, הדבר לא מיישר קו עם המציאות. ואם נפרש את התגובה לשפת העם, החברה בעצם אומרת למשתמשים, “תתרגלו”, השאלה שעולה כעת היא האם המשתמשים פשוט יתרגלו וימשיכו את חייהם בשלווה ובשקט או האם הם יחליטו למכור את המכשיר ולנטוש את החברה, לשאלה הזאת נקבל תשובה במבחן הזמן.
מקור: gsmarena