מרתון סמסונג תל-אביב, אירוע הספורט הגדול ביותר בישראל ייערך השנה במתכונת גדולה ומיוחדת עם נושא גיימינג טכנולוגי Run_Play_Give#. כ-40,000 רצות ורצים צפויים לקחת חלק באחד משישה מסלולים אורבניים והשנה המרתון עובר גם במתחם שרונה המחודש. הקונספט השנה הוא “מרוץ גיימינג חברתי” בו כל משתתף ולא משנה באיזה מקצה הוא רץ, יוכל לאסוף מטבעות וירטואליים אשר יומרו לכסף אמיתי שייתרם על ידי סמסונג לפרוייקטים חברתיים. לאורך כל המסלולים החברה פיזרה “מטבעות זהב דיגיטליים S-Coins” וכל “דריכה” על מטבע דיגיטלי תזהה את הרצים באמצעות מספר החזה שלו ותועבר למאגר נתונים שם תיזקף לטובתו.
המטבעות הדיגיטליים יומרו לכסף אמיתי אותו תתרום סמסונג בשם רצי המרתון למגוון רחב של פרוייקטים חברתיים העוסקים בתוחם הבריאות והחינוך. למי שחושב שמדובר בכסף קטן אנו שמחים ליידע אתכם כי שנה שעברה ע”י פעילות חברתית דומה במהלך המרתון אספה ותרמה חברת סמסונג 3 מילון שקלים, נרשום לכם בספרות 3,000,000 שקלים, לא מעט כסף והשנה מצפים ליותר. סך כל ההוצאות עבור המרתון הן כ-15 מיליון שקלים שמתוכם עירית תל-אביב נותנת מיליון וחצי והשאר על ידי החברות המסחריות (לא רק סמסונג).
הקונספט שנבחר השנה על ידי סמסונג, יבוא לידי ביטוי בכל שלבי האירוע – החל משלב ההרשמה בו מקבל כל אחד מהנרשמים דמות אוואטר מפוקסלת המבוססת על תווי פניו, המשך במתחם ה-EXPO שיתקיים בכיכר רבין שיציע הפנינג משחקים לכל המשפחה, ועד מסלול הריצה כאמור. בנוסף, לראשונה בעולם, כל משתתף יקבל מספר חזה כשעליו דמות האוואטר שנוצרה בתהליך ההרשמה.
מר קריין קו, מנכ”ל סמסונג ישראל: “זו השנה השלישית בה מוקדשת פעילות המותג במרתון סמסונג תל-אביב למען מטרה חברתית, ואנחנו גאים להמשיך במסורת זו. התרומה לקהילה הינה חלק בלתי נפרד מהעשייה שלנו בישראל, ועוסקת בנושאים הרלוונטיים לנו כחברה. השנה אנו מזמינים את כולם לקחת חלק בפעילות, לאסוף מטבעות במהלך ההרשמה, במהלך האקספו החוויתי והמיוחד, או במהלך יום המרתון עצמו. אנחנו מתחייבים להעביר את הכסף שנצבר במהלך הפעילות למגוון פרויקטים חברתיים בקהילה. אנו צופים כי הרוח הספורטיבית וההירתמות למטרה טובה, לצד חוויית המשחק הייחודית שאנו מציעים השנה, יעניקו השנה ‘דרייב’ ומשמעות נוספים לריצה עבור המשתתפים”.