שוק השעונים החכמים צבר תאוצה במהלך השנים האחרונות, וכעת נמצאים בשוק מספר רב של דגמים בעיקר מהיצרניות הגדולות, אבל אף אחד מהשעונים לא באמת הצליח לבלוט. בשורה התחתונה, מרבית השעונים דומים (או זהים), כאשר ההבדלים העיקריים מגיעים בעיקר בעיצוב. ליצרניות קטנות יחסית, כדוגמת OnePlus, קשה מאוד להשתלב בשוק זה, הן מבחינת השקעה כספית בפיתוח, ו”כוח” לדחוף את המוצר קדימה. בראיון שנערך עם Pete Lau, מנכ”ל OnePlus, במסגרת אירוע המתקיים בהונג-קונג, הודה הבכיר כי לא רק שהחברה שקלה להציג שעון חכם, היא למעשה כבר עיצבה אותו כמעט לחלוטין, אך ברגע האחרון הוחלט לא לשחרר אותו לשוק.
Pete Lau המשיך ואמר כי “השלמנו כבר את עיצוב השעון, אבל החלטנו בשלב זה לגנוז אותו ולהישאר ממוקדמים בשוק הסמארטפונים”. במובן מסויים, הדברים בהחלט הגיוניים כיוון שמדובר בחברה צעירה יחסית שנמצאת בתחילת דרכה, שצריכה עדיין לתקוע יתד בשוק לפני שהיא מתחילה לייצר מוצרים נוספים. כדי להצליח, סבור המנכ”ל כי החברה צריכה להמשיך ולדחוף את מכירות המכשירים גם מחוץ לשוק הסיני, שנחשב עדיין לשוק הסלולר הגדול בעולם, אך סובל בחודשים האחרונים מהאטה מסויימת בכל הקשור למכירות. הדברים של המנכ”ל אמנם ברורים מאוד, אבל אין זה כי בשלב מסויים בעתיד לא נזכה בכל זאת לראות שעון חכם מבית OnePlus.