משתמשים ברשת מדווחים שגוגל עושה ניסיונות חדשים ומכניסה לסרטונים 5 פרסומות ברצף, פרסומות שאינן ניתנות לדילוג. עד היום כאשר צפיתם בסרטוני יוטיוב נתקלתם בשתי מודעות ברצף כאשר על השנייה כבר ניתן לדלג. כל זה קורה במידה ואין לכם חשבון YouTube Premium. במידה ואתם מנויים לשרות הפרמיום, אתם מסוגלים לצפות בסרטוני יוטיוב ללא פרסומות.
גוגל כנראה בוחנת בימים אלה כיצד המשתמשים יגיבו לרצף של 5 פרסומות ללא אפשרות לדלג עליהן ואכן ברשת כבר מפורסמות תלונות רבות.
youtube just gave me 5 long unskipable ads pic.twitter.com/FgUUrzZvoB
— The Ricked One (@LoganC01962550) September 8, 2022
בתגובה לציוץ אשר התלונן על רצף הפרסומות החדש, גוגל הגיבה ואמרה כי מדובר בפרסומות Bumper Ads שזה אומר פרסומות קצרות ביותר. גוגל טוענת שכל חמשת הפרסומות נמשכות רק 30 שניות ומבקשת מהצופים להגיב על המהלך החדש ולשלוח אליה משוב דרך כלי המשוב באפליקציית יוטיוב. 5 פרסומות ברצף עדין לא הגיעו לכלל המשתמשים ולכן יש סיכוי לא תתקלו ברצף הזה אצלכם אבל אם גוגל תחליט שהמהלך תקין ומתאים להם, כל מי שלא יהיה מנוי לשרות הפרמיום יצטרך לצפות ב- 30 שניות פרסומות ללא אפשרות לדילוג.
כרגע, המהלך החדש של גוגל רק בבחינה ועדין לא ידוע האם גוגל תרצה להטמיע את כל הפרסומות החדשות ברצף ללא אפשרות לדלג. האם לגוגל נמאס ממשתמשי חינם ורוצה לאלץ את מרביתם לשלם בעבור מנוי פרמיום ובכך לא לצפות בפרסומות?
מקור: GizChina