רשת סופר-פארם החלה להטמיע את טכנולוגיית המציאות הרבודה (AR) בסניפיה, טכנולוגיה שתאפשר חוויית קנייה חדשנית וראשונה מסוגה בישראל. באמצעות סריקה של המדף דרך מצלמת הסמארטפון, לקוחות יוכלו לאתר את המוצרים שהם מבקשים לרכוש בצורה מהירה יותר, וגם לקבל עליהם מידע משלים שאינו מופיע על גבי המוצר.
מדובר בפיתוח של חברת הסטארט-אפ הישראלית weR, שכבר חתומה על פיתוח AR לחברת נטפליקס בסניפי ענקית הקמעונאות וולמארט, שמטרתו לספק לילדים הצצה לדמויות מסדרת הילדים Waffles + Mochi ויכולת לייצר איתן אינטראקציה באמצעות טכנולוגיה של מציאות רבודה.
באמצעות טכנולוגיית ה-AR, הלקוחות יראו דרך מצלמת הסמארטפון את המדף שלפניהם, יחד עם שכבה נוספת שתספק להם מידע רלוונטי על המוצרים. כך למשל, לקוחות יוכלו להגדיר שהם מחפשים מזון לתינוקות שאינו מכיל גלוטן, והמוצרים שאינם מכילים גלוטן יסומנו על המסך בסימון ירוק. באותה מידה ניתן יהיה לחפש במדף מוצרים המיועדים לעור רגיש, או לשיער מתולתל, והסימון שלהם יוצג על המסך.
בנוסף ל”חיפוש המהיר”, הפלטפורמה תאפשר גם קבלת מענה לשאלות נפוצות בעת הסריקה של המוצר. כך, ניתן יהיה לצרוך תוכן שיספק תשובות לשאלות כמו לאיזה גילאים הוא מתאים, האם הוא מתאים לנשים בהריון, והמלצות להתאמה אישית.
כך למעשה, כל מותג יוכל לייצר את התוכן שמלווה את המוצרים שלו, ולהעניק ערך מוסף חדש ללקוחותיו. בפלטפורמה ייקחו חלק מותגים מובילים הנמכרים בסופר-פארם, שבסמוך למדפיהם יוצבו עמדות סריקת קוד QR אשר יכניסו את הלקוח לפלטפורמת המציאות הרבודה באמצעות מצלמת הסמארטפון בלבד – ללא צורך בהורדה של אפליקציה או בהזדהות, הישר לתוך חוויה אינטראקטיבית. בין המותגים שהתוכן שלהם כבר זמין בפלטפורמה: מטרנה, ORAL B, האגיס, טרזמה, סימפל, דורקס, נורפן, אלטמן, דאב ואחרים.
- הצטרפו אלינו בעמוד הפייסבוק שלנו או בקבוצת הטלגרם לקבלת עדכונים על כל מה שחדש בטכנולוגיה, פנאי וקולינריה.
- מחפשים לרכוש משהו טכנולוגי במחירי מבצע? מוזמנים לעקוב אחרי המדור ״הדילים של הג׳ירפה״ כאן באתר, בעמוד הפייסבוק ובקבוצת הטלגרם.
- גילוי נאות – חלק מהקישורים המפורסמים לעיל הינן קישורים ממומנים. גילוי נאות מלא והסבר מפורט ניתן לקרוא כאן