בהמשך לחשיפת הזמרים, השירים והפודקאסטים המושמעים ביותר בארץ ובעולם, ספוטיפיי משיקה את חווית סיכום השנה אישית של כל אחד ואחת מאיתנו. השנה כל משתמש Spotify יוכל לגלות את דפוסי ההאזנות האישיים שלו, האמנים האהובים עליו ביותר, ז׳אנרים מוזיקליים מועדפים, ופודקאסטים שהגדירו את חווית ההאזנה שלו בשנת 2020. משתמשים יוכלו להיכנס ולהנות מהחוויה באפליקציות מובייל ב- iOS ובאנדרואיד.
בנוסף לחוויית סיכום השנה המוכרת, המשתמשים יוכלו גם להנות מפיצ׳רים חדשים:
מבט מעמיק – משתמשי Spotify יוכלו להעמיק וללמוד על השנה המוזיקלית האינדיבידואלית שלהם. פיצ׳ר זה יכלול:
-
חידונים – בחנו את הידע שלכם ונחשו מה היו הפודקאסטים והאמנים המובילים, ואפילו מה היה העשור המוזיקלי המושמע ביותר השנה.
-
מסע אישי – צאו למסע האישי עם השיר המושמע ביותר שלכם השנה.
-
הרגלי האזנה לפודקאסטים – גלו מידע חדש על הרגלי ההאזנה של משתמשי Spotify לפודקאסטים, כולל כמה דקות סך הכל משתמשי Spotify האזינו לפודקאסטים הפופולריים ביותר.
-
תיוגים (באדג׳ים) – משתמשי פרימיום יוכלו להנות גם מתיוגים ייחודיים, כמו הכתרה של משתמש כ-tastemaker (משתמש שמספר הפלייליסטים שלו קיבלו עוקבים חדשים רבים), Pioneer (משתמש שהאזין לשיר לפני שקיבל 50 אלף השמעות ב- Spotify), או Collector (משתמש שהוסיף מספר שירים לפלייליסטים השנה).
-
פלייליסט ייחודי עם סיכום השנה האישי – השירים שחרשתם עליהם, וגם הלהיטים שפספסתם – ההמלצות של Spotify בהתאם לסיכום השנה של כל משתמש ומשתמש.
נלחמים ב- FOMO – כדי שכולם ירגישו חלק, Spotify פותחים את חווית הסיכום השנה העולמית לכולם – לכל משתמשי ספוטיפיי וגם אלה שלא. החוויה זמינה באונליין ובמובייל בקישור הבא.