לאחר הכישלון המהדהד רגע לפני ההשקה הראשונה אי שם בחודש אפריל, לצד הביקורות שלא הפסיקו להגיע כמעט מכל כיוון אפשרי, סמסונג הייתה חייבת לבצע מהלך לא שיגרתי כדי לשכנע את הלקוחות לרכוש את הסמארטפון הגמיש Galaxy Fold.
אחד המבחנים הגדולים של סמסונג במתקופה האחרונה היה למנף מחדש את ערך המותג, בעיקר בשוק הביתי בקוריאה, ולגרום לצרכנים לנסות להשיג את הסמארטפון המתקפל הראשון בשוק. מה עושים? פשוט מאוד. משתמשים באסטרטגיית המכירות המוצלחת מאוד של היריבה המושבעת אפל.
סמסונג יצרה “הייפ” גדול סביב ההשקה של הגלקסי פולד בדרום קוריאה, ובחוכמה רבה הצליחה לשלוט על כמות המכשירים במטרה להגדיל את הביקוש. דיווחים מקומיים מצביעים על כך שלקוחות שלא הצליחו לבצע הזמנה מוקדמת, מוכנים כעת לשלם 20-25 אחוזים יותר מהמחיר הרשמי כדי לזכות ולהחזיק במכשיר. השימוש במחסור הוא טקטיקה המשמשת בדרך כלל לא רק כדי להגביר את המכירות, אלא גם ליצור “הייפ” חיובי.
מכיוון שטרם נפתח סבב הזמנות שני, ישנם דיווחים על לקוחות שקיבלו את המכשיר מהסבב הראשון, וכעת מציעים אותו במחירים מופקעים ברשת. מחירו הרשמי של הפולד בדרום קוריאה עומד על כ-2,010 דולרים.