מדד שביעות הרצון של הלקוחות האמריקאים פורסם היום, וזו סיבה מספיק טובה כדי לבדוק מקרוב את אחד השווקים הגדולים בעולם. ארגון ה-American Customer Satisfaction Index (או בקיצור ACSI) בדק איך האמריקאים מדרגים את מפעילות הסלולריות המקומיות, וכמובן גם את יצרניות הסלולר ובראשון המכשיר שקיבל את התוצאה הגבוהה ביותר.
לא נשאיר אתכם במתח ונגלה כבר עכשיו כי ה-Samsung Galaxy Note 9 הוא המכשיר שקיבל את הציון הגבוה ביותר במדד שביעות הרצון. – 86 נקודות. קצת מפתיע לגלות שדווקא המותג הדרום קוריאני גבר על אפל המקומית, שזוכה להערכה ולמכירות מרשימות מאוד. ה-ACSI דירג את ה-iPhone X באמצע, לצד דגמי אייפון ישנים יותר ודגמי אנדרואיד. לטענת החברה שביצעה את ממד שביעות הרצון, אחת הבעיות הגדולות של אפל טמונה במחירים היקרים.
דגמי Samsung Galaxy J7, Galaxy S9, Galaxy S9+, iPhone 7 Plus. iPhone 6S Plus הם רק חלק מהמכשירים שקיבלו ציון של 81 נקודות, נקודה בלבד פחות מה-iPhone X של אפל. איפה ה-iPhone XS וה-Galaxy S10? הם אפילו לא נכנסו לרשימה.
האכזבה מאפל (או ההצלחה של סמסונג) ממשיכה גם במדד שביעות רצון הלקוחות מיצרניות הסלולר. שתי הענקיות תופסות יחד את המקום הראשון עם 81 נקודות, אחריהן מוטורולה עם 80 נקודות ו-LG עם 78 נקודות.
בכל הנוגע למדד שביעות רצון הלקוחות ממפעילות הסלולר המקומיות, חברת T-Mobile הגיעה למקום הראשון, אחריה Verizon, שלישית AT&T וסוגרת את הרשימה Sprint.