האפליקציה החדשה תיתן מענה לאתגר המשמעותי ביותר עבור הצרכן בקניון והוא קושי בהתמצאות, מציאת חנות ספציפית, או איתור הרכב בחניון בתום הביקור בקניון. כאשר הצרכן לא מסתפק רק במידע ליד איזה עמוד חנה, אלא הוא רוצה שינווטו אותו לשם. קבוצת עזריאלי זיהתה את הצורך הזה ושמה עליו את הפוקוס, ויחד עם Resonai יצרו פתרון טכנולוגי שנותן מענה ללא מעט אתגרים טכנולוגים הקיימים בחניון, כמו: קליטת GPS, מסלול ניווט דינאמי בין חניות, בשטח מסוכן ועוד.
הטכנולוגיה החדשה תאפשר למבקרי הקניון לנווט ישירות מהחניה אל החנויות המבוקשות בצורה קלה ומהירה באמצעות אפליקציית עזריאלי והמצלמה שבטלפון החכם שברשותו. הניווט מתבצע באמצעות חצים תלת ממדיים אשר צפים במרחבי הקניון ומכוונים את המבקרים אל היעד המבוקש. ברחבי הקניון פזורות “פיניאטות” וירטואליות אותן המבקר צריך לנפץ על מנת לקבל פרס, ואת המבצעים והקופונים כבר לא צריך לחפש בתוך רשימה – הם יופיעו ברחבי הקניון.
קבוצת עזריאלי הפיקה יצירת אמנות ״סייט ספסיפיק״ לחלל המרכזי בקניון עזריאלי תל אביב, אשר קושרת ביחד את החלל הפיזי ואת מבקרי הקניון לחוויה דיגיטלית במציאות רבודה. מיצג האומנות מתכתב באופן ישיר עם האדריכלות של המבנה ומנצל אלמנטים שונים בחלל כדי ליצור חוויה מפתיעה.
הטכנולוגיה של התאום הדיגיטלי של Resonai מאפשרת את דיוק מיקומי האלמנטים במציאות רבודה ברמה שלא נראתה עד היום. באמצעות התייחסות לאלמנטים השונים בחלל, נוצרות נקודות תצפית אסטרטגיות כדי לעודד את המשתמש לחקור את המיצג מזוויות שונות. כיוון שהאומנות מתנהגת כמו פסל חי, המשתמשים יחוו את המיצג בצורה שונה, בהתאם למיקום, לזווית ולעומס הוויזואלי בקניון.
שיתוף הפעולה בין קבוצת עזריאלי ל-Resonai נרקם הודות לתוכנית החדשנות Azrieli Innovation Sprint המיועדת לסטארטאפים, באמצעותה יצרה עזריאלי פורמט חדש ומהיר להפעלת פיילוט. בשנה האחרונה התקיימו כ-14 פיילוטים מתוכם 50% הוטמעו בתוך החברה.
חברת Resonai שנוסדה על ידי היזם אמיל אלון, פיתחה טכנולוגיה ליצירת תאומים דיגיטליים (Digital Twins) של מבנים מסחריים כמו קניונים, בנייני משרדים, בתי חולים או שדות תעופה. טכנולוגיית הראייה הממוחשבת של Resonai מאפשרת לבעלי נדל”ן (כגון בנייני משרדים, קניונים וכיו”ב) לשדרג את נכסיהם עם שכבות ויישומים במציאות רבודה, באמצעות התאום הדיגיטלי. בנוסף, הפלטפורמה של Resonai מספקת לבעלי הקניון מידע על תנועת הלקוחות במבנה ואנליטיקות, כמו למשל על מה המבקרים מסתכלים ואיפה הם שוהים. לחברה לקוחות בישראל, ביפן ובאירופה בתחום הקמעונאות, בנייני משרדים ועוד.
את האפליקציה ניתן להוריד ל- iOS ולאנדרואיד.
*גילוי נאות – חלק מהקישורים המפורסמים לעיל הינן קישורים ממומנים. גילוי נאות מלא והסבר מפורט ניתן לקרוא כאן