שיאומי חוגגת, ויש לה את כל הסיבות. החברה מציינת בימים אלה אבן דרך משמעותית של מכירת למעלה מ-10 מיליון יחידות לסדרת Redmi Note 7 ברחבי העולם בפרק זמן של קצת יותר משלושה חודשים.
תת המותג של שיאומי ממשיך לדהור קדימה, ולא נראה שמישהו יוכל לעצור אותו. סדרת Xiaomi Redmi Note 7 פוגעת בדיוק במה שהצרכן הסופי מחפש – שילוב בין מפרט מרשים למחיר אטרקטיבי – או במילים אחרות התמורה הטובה ביותר לכסף. חשוב לציין כי המספרים המרשימים אינם כוללים את סדרת Redmi 7 שזוכה להצלחה בפלח השוק הנמוך.
את הנתונים האלה שיתף Lei Jun, אחד ממייסדי שיאומי, ברשת החברתית הסינית Weibo, כשהוא מציין כי “ציון הדרך הזה הוא ניצחון ועדות לערכים של שיאומי, כדוגמת איכות גבוהה ותמורה מושלמת לצרכן”.
הענקית הסינית ממוקמת היום במקום הרביעי ברשימת יצרניות הסמארטפונים הגדולות בעולם, אחרי סמסונג וואווי ואפל, אבל אנליסטים בכירים ברחבי העולם כבר מתחילים לסמן אותה כמועמדת רצינית מאוד להחליף את הענקית מקופרטינו במקום השלישי. הדרך אמנם ארוכה, אבל קצב המכירות והמשבר התקשורתי בין האחות הסינית וואווי לממשל האמריקאי, יכולים בהחלט לסייע בסופו של דבר להקפיץ משמעותית פופולריות המותג ברחבי העולם.