קבוצת פרטנר השיקה שרות תיקונים חדש Premium Care המיועד לכלל הלקוחות ולא רק של החברה. השרות יינתן לכל בעלי האייפונים מסדרת iPhone 14 ולכל בעלי הסמארטפונים מסדרות Galaxy S22 ו- Galaxy S23 של סמסונג.
לדברי החברה השרות החדש מגיע מתוך תפיסה שיש לספק מענה כולל ומקיף לכלל שרותי ומוצרי התקשורת של הלקוח ובכך להעמיק את הקשר עם הלקוחות ולספק להם ביטחון שרותי.
עלות השרות הינו 39.90 שקלים בחודש ללא התחייבות ועבור כל הצרכנים. עם השקת השרות החברה מעניקה 50% אחוזי הנחה לחודשים הראשונים.
במסגרת השרות תהיו זכאים לתיקון נזק, שליחות איסוף והחזרת המכשיר מבית הלקוח, תמיכה במוקד וואטסאפ ותיקון אקספרס ברשת החנויות של פרטנר בפריסה ארצית. עוד במסגרת השרות תהיו זכאים לתיקון שבר מסך בעלות מופחתת פעמיים בשנה.
שרות Premium Care ניתן במעבדות פרטנר בידי טכנאים שעברו הסמכה של אפל וסמסונג והוא כולל אחריות על התיקון לשלושה חודשים ממועד התיקון כולל קבלת מכשיר חלופי.
במקביל החל מהשבוע, תחל פרטנר להציע ללקוחות כל החברות, בדיקת מכשיר ללא תשלום במעבדות החברה. בסיום הבדיקה שאורכת מספר דקות, יקבל הלקוח דו”ח רשמי אודות תקינות המכשיר.