במה שנראה כמו עקיצה כלפי אחת מיריבותיה העיקריות, הודיעה נטפליקס במכתב לבעלי המניות, כי מבחינת זמן מסך, המשחק פורטנייט מהווה איום גדול יותר לעסקי החברה מאשר שירות הטלוויזיה הפופולרי HBO או כל שירות אחר המוצע כיום.
אחד הערכים המרכזיים של שירות הטלוויזיה נטפליקס, אם לא העיקרי שבהם, הוא הזמן שהלקוחות מבלים מול התוכן, מה שהופך כאמור את פורנטייט למתחרה ישיר, הרבה יותר משירותי הטלוויזיה האחרים כדוגמת HBO, Hulu, Showtime, או שירותים עתידיים שיגיעו מבית דיסני ואפל.
לא ניתן להשוות בין נטפליקס למשחק הסופר-פופולרי, אבל אם תקראו את הנתונים הבאים, תבינו מדוע פורטנייט מושך כל כך הרבה תשומת לב. בשנתו הראשונה בשוק, הצליח המשחק לגייס לא פחות מ-200 מיליון שחקנים מכל הגילאים המבלים בממוצע בין 6-10 שעות בשבוע, בעוד נטפליקס מתפארת ב-139 מיליון מנויים ‘בלבד’. חשוב לזכור כי להבדיל מהמשחק, אותו ניתן להוריד ולשחק בחינם, שירות הטלוויזיה של נטפליקס עולה כסף, וצריך להתייחס גם לנתון זה.