נטפליקס ממשיכה לנגוס בעקביות את רוחב הפס העולמי, כך מדווחת חברת המחקר Sandvine. החברה האמריקאית, שהחלה את דרכה בשנת 1997 בהשכרת סרטי קולנוע ותוכניות טלוויזיה עד בית הלקוח, מגדילה את הפער מול חברות אחרות, ומבססת את עצמה כשירות הסטרימינג הגדול בעולם.
המחקר מגלה כי נכון לסוף חודש ספטמבר, לקוחות נטפליקס צורכים לא פחות מ-15 אחוזים מכלל רוחב פס האינטרנט ברחבי העולם, יוטיוב של גוגל צורכת 11.4 אחוזים תעבורה ברשת, במקום השלישי גלישה בדפדפן עם 7.8 אחוזים, ולאחר מכן צפיה או העברת קבצי MPEG הזוללים 4.4 אחוזים.
בפילוח המתבסס על הזרמת מדיה בלבד, תמצאו את נטפליקס במקום הראשון עם 26.6 אחוזים גלובליים, יוטיוב שניה עם 21.3 אחוזים, אמזון פריים במקום השלישי 5.7 אחוזים, ולבסוף Twitch, שירות הזרמת מדיה שאינו מוכר לישראלים, עם 3.5 אחוזים.
אבל ‘המלחמה’ על כיסו של הצרכן רק מתחילה, כי במהלך השנה הבאה תיכנס לשוק חברת דיסני, שתציע ללקוחות מגוון רחב של סרטים וסדרות מבית מרוול, פיקסל ועוד, כאשר המטרה המוצהרת היא להתחברות ישירות בנטפליקס.
מקור: Sandvine