לאור הביקוש בתקופת הקורונה לביצוע פעולות דיגיטליות ועצמאיות על ידי הציבור ולאור הוראת השעה למשיכת כספים של רשות שוק ההון בנושא, חברת מנורה פיתחה תהליך מהיר למשיכת כספים מקרנות ההשתלמות וקופות הגמל באופן דיגיטלי ובהתאם להוראות השעה. אל השירות החדש ניתן להיכנס באמצעות המידע האישי באתר האינטרנט של מנורה מבטחים ו/או באמצעות סוכן הביטוח דרך אתר הסוכנים.
במסגרת השירות מתבצעת התאמה אישית לצורכי הלקוחות, תוך מתן מענה לצרכיהם הספציפיים, כגון: הצגת נתונים אישיים אודות הקופות שברשותם וכן בדיקת זכאות להלוואה בתנאים אטרקטיביים על חשבון קופת הגמל וקרן ההשתלמות ללא צורך במתן מסמכים.
טל לנגביץ אברהם, סמנכ”ל דיגיטל וחדשנות במנורה מבטחים ביטוח: “מדובר בבשורה של ממש לציבור החוסכים בקופות הגמל וקרנות ההשתלמות בישראל. בתקופה זו, עולה הצורך בפיתוח אמצעיים דיגיטליים עבור לקוחות וסוכני החברה ואנו שמחים להיות חוד החנית של ענף החיסכון הפנסיוני והביטוח בהקשר זה. בחרנו לפתח תהליכים דיגיטליים מלאים, חדשניים ומהירים אשר מייצרים ללקוחותינו חווית שירות אמתית בהתאם לצרכיהם האישיים וכן מהווים פריצת דרך חסרת תקדים בקיצור וייעול תהליך קבלת כספים מחסכונות”
ענבר טיסונה, סמנכ”ל, מנהלת תחום מערכות חיסכון ארוך טווח באגף מערכות מידע: “לאור הוראת השעה גופי הפיתוח התגייסו במהירות שיא כדי לאפשר תהליך מהיר מקצה לקצה, שמוזנק מאתרים דיגיטליים ומסתיים במערכות הליבה ללא מגע יד אדם. הפיתוח שילב אינטגרציות מורכבות, בדיקות אוטומטיות ובקרות ממוכנות וכל זאת כדי לאפשר שירות לא פחות ממושלם ללקוחות שלנו”
השירות מצטרף אל שירותים נוספים, חדשניים מהירים ופשוטים שהשיקה לאחרונה החברה (כמו פדיון פנסיה דיגיטלי), אשר מותאמים אישית לצרכי הלקוחות.