קבוצת מנורה מבטחים משיקה את FACE – תהליך חדשני וייחודי המאפשר ללקוחותיה גישה למידע האישי באמצעות טכנולוגיה לזיהוי פנים ללא צורך בקוד חד פעמי. ייחודיות השירות החדש שהשיקה החברה טמון בכך שהוא מאפשר במסגרת גלישה באתר החברה, תהליך הזדהות דיגיטלי דרך הטלפון הסלולארי באמצעות טכנולוגיה ייחודית לצורך גישה למידע האישי.
כיום, תהליך הזדהות ביומטרי קיים בשימוש בעיקר דרך אפליקציות, במסגרת תהליכי הצטרפות/הקמת חשבון.
הבשורה של קבוצת מנורה מבטחים הנה במימוש הטכנולוגיה בפלטפורמת WEB ,לצרכי הזדהות שוטפת באמצעות הפנים, כחלופה לסיסמא או אמצעים אחרים. אם עד כה ניתן היה להיכנס לאזור האישי באמצעות סיסמא קבועה או חד פעמית (OTP), מעתה יורחבו אמצעי הזיהוי באופן שהלקוח יוכל לבחור בין סיסמא חד פעמית לזיהוי פנים בטלפון הסלולרי, כשיטת ההזדהות המועדפת עליו.
השירות החדש מצטרף אל שירותים נוספים, חדשניים מהירים ופשוטים שהשיקה לאחרונה החברה, אשר מותאמים אישית לצרכי הלקוחות והוא ממצב אותה כחברה מובילה בתחום הדיגיטל אשר מחדשת ללקוחותיה כל העת בתחום. הפתרון הנו של הסטארט-אפ הישראלי Scanovate ומנורה מבטחים השקיעה בהטמעת הפתרון כ- 300,000 שקלים.
משה מורגנשטרן, משנה למנכ”ל ומנהל אגף מערכות מידע במנורה מבטחים ביטוח: “השקנו תהליך חדשני וייחודי המוצע בטלפון הסלולרי, אשר יספק ללקוחותינו גישה למידע האישי בתהליך זיהוי פנים בטוח, מהיר ויעיל, יחסוך להם זמן יקר ויספק להם חווית משתמש. בנוסף, התהליך החדש מצטרף אל שירותים ותהליכים נוספים אשר מותאמים אישית לצרכי הלקוחות והוא ממצב את מנורה מבטחים כמובילה, חדשנית ודיגיטלית“.