הענקית הדרום קוריאנית מפרסמת את התוצאות הכספיות לרבעון השלישי של השנה. מי שהורסת (שוב) את החגיגה הגדולה היא חטיבת המובייל, שממשיכה להציג הפסדים כספיים, אבל מבחינתה “הכל מתוכנן”.
חטיבת המובייל של LG רשמה ברבעון השלישי הפסדים של 130.5 מיליון דולרים, ובנוסף הציגה מכירות של 1.82 מיליארד דולרים בלבד, הסכום הנמוך ביותר בשנתיים האחרונות. LG מציינת כי בהתחשב באסטרטגיה החדשה שלה, ההפסדים סבירים בהחלט והכל “מתנהל כמתוכן”, אבל מה זה אומר בעצם?
לפני קרוב לשנה הודיעה חטיבת המובייל על שינוי אסטרטגי, במסגרתו תתמקד יותר במכשירים לפלח השוק הבינוני, ופחות במכשירי פרימיום. התוכנית העסקית של החברה אמנם מעניינת, אבל במציאות ראינו לא פחות מארבעה מכשירי דגל חדשים, השקעה במרכז פיתוח ייעודי לעדכוני תוכנה, ומיתוג ThinQ למכשירי הפרימיום.
הדבר המשמעותי היחיד שעשתה חטיבת המובייל של החברה לקידום האסטרטגיה החדשה הוא הכרזה על שני דגמים חדשים לשוק הביניים, LG G7 One עם מערכת ההפעלה הנקיה של גוגל, ולצידו ה-LG G7 Fit. מישהו ראה את שני הדגמים האלה בשוק?
מספרים מדוייקים לגבי מכירות המכשירים אין לנו, אבל ההערכות הן כי ה-LG G7 ThinQ הצליח באופן משמעותי יותר מהדגם הקודם, וגם ההשקה הקרובה של ה-LG V40 ThinQ תעלה ככל הנראה את היקף המכירות הכללי.