חברת LG Electronics (LG) משיקה קמפיין גלובלי חדש תחת הסיסמא “החיים הטובים“, Life’s Good, ומבצעת שורת פעילויות מיתוג מחודש, כדי להציג זהות מותג דינמית וצעירה יותר. LG מנהלת החברה מסע פרסום כלל עולמי, המשלב פרסומות דיגיטליות מחוץ לבית על שלטים ומסכי ענק בכמה מנקודות הציון האייקוניות ביותר בעולם, לרבות מיקומים בדובאי, לונדון, ניו יורק, וייטנאם וסאול. עם הקמפיין העולמי שלה, החברה שואפת להעביר ללקוחות את המסר Life’s Good, לעורר ולעודד אותם לאמץ גישה אופטימית לחיים. לאור חוסר הוודאות וחוסר היציבות הגוברים ברחבי העולם עקב שינויים שלאחר המגפה, המטרה הסופית של הקמפיין להפיץ השפעה חיובית, תוך טיפוח תמיכה הדדית.
לצד הצגת המותג והזהות החזותית המעודכנת שלו, הקמפיין החדש נועד לשתף את הפילוסופיה והערכים של LG. כדי להעביר את המסר הזה בצורה דינמית וצעירה, השיקה LG את המותג החדש והזהות החזותית שלה באפריל, תחת הכותרת של ‘LG Brand Reinvent‘. בין השאר, ניתן לראות את הפרסומות האחרונות של LG בבורג’ ח’ליפה בדובאי, על גבי גורד השחקים Landmark 81 בווייטנאם, בשלטי החוצות הדיגיטליים של החברה בטיימס סקוור בניו יורק, בכיכר פיקדילי בלונדון, מסך LED חיצוני של LG ב- Óvalo Gutiérrez בפרו, מגדל KP בהודו ובאתרים נבחרים בדרום קוריאה. הקמפיין משתרע גם על האוטובוסים הדו-קומתיים האדומים של לונדון, המציגים את הסיסמא Life’s Good של LG.
סרטוני הפרסומת מציגים את “פני העתיד”: הפנים המחייכות שיוצרות האותיות “L” ו-“G” מעסיקות ומשעשעות; פרצוף מהנהן, מתנדנד ומציג מגוון רגשות. הסרטון משלב גם גוון “אדום פעיל” חדש שנבחר על ידי החברה, LG Active Red.
לצד כל אלה, LG מרחיבה את המעורבות הדיגיטלית שלה מול לקוחות צעירים בכל העולם על ידי קידום מודעות למותג באמצעות ערוצי המדיה החברתית הרשמיים שלה. LG מציגה יכולות בלעדיות, כולל “פילטר חדש של LG” ו”חבילת מדבקות המביעה את הטוב של החיים”, המותאמות לפלטפורמות מדיה חברתית מרכזיות דוגמת אינסטגרם וטיקטוק. אלמנטים יצירתיים אלה, הזמינים באופן חופשי לכל המשתמשים, הם חלק מהתוכנית הרחבה יותר של החברה להשיק קמפיין גלובלי, המחבר את הלקוחות למותג שלה בדרכים חדשות ומרגשות.
LG שיתפה פעולה עם אוסף של משפיענים גלובליים, המגלמים את רוחם של “אופטימיסטים אמיצים” וסוללים בביטחון את דרכם, כולל הזמרת והשחקנית האמריקאית ווילו סמית’, השחיין והזמר הלאומי האוסטרלי קודי סימפסון ודוגמנית האופנה הניגרית-קוריאנית ג’ני פארק. באמצעות שותפויות משמעותיות אלה, LG שואפת להעצים את המסר הטוב של החיים, לטפח השראה ותקווה בקרב לקוחות ברחבי העולם.
ביולי הכריזה LG על חזונה להפוך ל”חברת פתרונות חיים חכמים”, המחברת, מקשרת ומרחיבה את החוויות הלקוחות, וביצעה פעילויות המצאה מחדש של המותג, LG Brand Reinvent בנקודות מגע עם לקוחות. לדברי לי ג’ונג-סוק, ראש מרכז השיווק הגלובלי של LG Electronics, “חברת LG מחויבת לתקשר באופן פעיל ולספק חוויות לקוח חדשניות המתפתחות עם הזמן, מתוך הכרה בצרכים המשתנים של הלקוחות. אנו שואפים לשפר את התקשורת שלנו עם הלקוחות על ידי שיתוף בערכי הליבה שלנו ובמסר של החיים הטובים“.
ניתן לקרוא עוד אודות קמפיין Life’s Good של LG בקישור הבא.
נציג של האתר ג׳ירפה יהיה אורח חברת LG בתערוכת IFA 2023.