מותג מוצרי החשמל JIMMY הציג היום מגוון מוצרי חשמל ביתיים מתקדמים, ביניהם; שואבי אבק, מוצרים לניקיון הבית והרכב, בלנדרים, מגהצים, מטהרי אוויר ביתיים ועוד. במפגש עיתונאים שהתקיים בתל אביב, בהשתתפות קווין צ’ן (Kevin Chen), סמנכ”ל המכירות העולמי של JIMMY, הציגה החברה את הבשורה הצרכנית שלה לשוק הישראלי כאשר התחייבה, יחד עם הנציגה הרשמית בישראל – חברת Ronlight, להגדיל את נפח פעילות המותג בישראל ולהביא אל הצרכן הישראלי מגוון עשיר של מוצרים איכותיים במחיר תחרותי, תוך שמירה על סטנדרט גבוה של שירות לצרכן.
JIMMY,הוא מותג מוצרי החשמל הביתיים מבית KingClean, חברה ציבורית שהוקמה לפני 25 שנים, והפכה זה מכבר (2004) ליצרנית שואבי האבק הסינית הגדולה בעולם, עם מחזור מכירות שנתי של למעלה מ- 850 מיליון דולרים. חברת KingClean מחזיקה באחד משני המפעלים היחידים בעולם המייצרים מנועים לשואבי אבק, ומייצרת מדי שנה למעלה מ- 10 מיליון שואבי אבק וכ- 5 מיליון מוצרי חשמל ביתיים נוספים, עבור מגוון רחב של מותגים בינלאומיים מוכרים. בשנה האחרונה צמח המותג JIMMY והגיע לנתח שוק עולמי של כ- 16% בקטגוריית שואבי האבק, הקטגוריה המובילה של החברה, המהווה 61% מפעילותה הגלובלית, זאת, בין היתר, גם לאור שיתוף הפעולה המוצלח עם Xiaomi בשיווק הדגם JV51
“אנו רואים כיצד בשנה האחרונה חל גידול של למעלה מ- 45% בשוק שואבי האבק בישראל* כאשר הקטגוריה הצומחת ביותר היא קטגוריית שואבי האבק האלחוטיים, שצמחה בכפי 2, על חשבון קטגוריית שואבי האבק הרובוטיים ל- JIMMY חלק לא מבוטל בהצלחה זו, עם פופולאריות הולכת וגדלה, בעולם ובישראל, ועם עשרות אלפי יחידות של השואב האלחוטי JV51 שנמכרו בארץ מאז תחילת השנה” אומר אבישי פריז, מנכ”ל Ronlight, הנציגה הרשמית של JIMMY בישראל. “לאור ההצלחה והביקוש הגוברים בקטגוריית שואבי האבק, אנו מרחיבים כעת את פעילות המותג בישראל, עם חדירה לקטגוריות נוספות של מוצרי חשמל ביתיים”, הוסיף.
את החדירה לקטגוריות נוספות של מוצרי חשמל ביתיים מתקדמים החלה JIMMY ברבעון האחרון מוצרים לניקוי הבית והרכב ועם המאוורר החכם והמתקדם שלה, וממשיכה אותה כעת עם סדרת בלנדרים, שיהיו זמינים לרכישה בישראל במהלך החודש הקרוב, עם מגהצים מתקדמים ומכשירים לעיצוב השיער, שיהיו זמינים לרכישה בישראל במהלך השבועות הקרובים. בהמשך השנה צפויה החברה להשיק בישראל מוצרים נוספים, ביניהם מטהרי אויר לבית, מכשירי בישול חכמים ועוד.
קווין צ’ן, סמנכ”ל המכירות העולמי של החברה, שמבקר בישראל בימים אלה: “מאחורינו עומדות 25 שנות ניסיון וידע בייצור ופיתוח של מוצרי חשמל ביתיים מבוססי טכנולוגיה מתקדמת. את המשאבים האלה ועוד הרבה יותר אנו משקיעים כעת ב- JIMMY במטרה לאפשר לצרכנים ברחבי העולם ליהנות ממוצר איכותי במחיר משתלם. אנו רואים בישראל חלק חשוב ומרכזי באסטרטגיה הזו וב- Ronlight שותף אמיתי לדרך שלנו”.