סדרת Huawei P20 שנחשפה בסוף חודש מרץ האחרון, מוכיחה פעם נוספת כי מחקר ופיתוח מבין בסופו של דבר תוצאות מרשימות, ואת זה רואה כעת הסינית עם קצב מכירות מרשים.
וואווי משקיעה מדי שנה סכומי עתק במחקר ופיתוח, במטרה להציג חדשנות טכנולוגית, וזה מה שראינו במכשיר הדגל החדש Huawei P20 Pro, שהיה לסמארטפון הראשון בעולם המשלב שלוש מצלמות אחוריות סופר-איכותיות. למעשה, גם לאחר מספר חודשים, ה-P20 Pro ממוקם בפסגת הרשימה של אתר הצילום המקצועי DxOmark, ואין ‘גושפנקה’ טובה מזו להצלחת המוצר.
[irp posts=”56363″ name=”ג’ירפה בודקת: Huawei P20 Pro”]
אבל מה קורה מבחינת מכירות? וואווי חשפה כי סדרת המכשירים החדשה, עם דגש על דגם הפרו, מכרה למעלה מ-6 מיליון יחידות באירופה בלבד. החברה גם חושפת כי ה-Pro הפך להיות הסמארטפון הנמכר ביותר במדינות רבות במערב אירופה. ואיך זה בהשוואה לסדרת ה-Huawei P10 של השנה שעברה? מדובר על עלייה של כ-81 אחוזים בהיקף הביקושים והמכירות.