קבוצת HOT ממתגת את עצמה מחדש תחת המסר “קבוצה אחת, מותג אחד”. לאחר 12 שנות פעילות תחת המותג המוכר, במהלכן הפכה הקבוצה לחלק מקבוצה בינלאומית Altice, תטמיע הקבוצה שפה מיתוגית המכנסת את כל חברות הקבוצה תחת מותג יחיד משותף. למותג עוצב לוגו חדש, המתבסס על ערכים וחזון משותפים לכל החברות.
במסגרת שינוי המותג, תשנה החברה את פניהם של כלל ערוצי החברה שימותגו תחת לוגו אחד משתנה עם אפיון מיוחד לכל ערוץ. כל מותגי הבת של הקבוצה, בהם: HOT mobile, HOT עסקים HOT NET ו-HOT 017 יקבלו גם הם מותג עדכני המדבר את השפה החדשה.
לרגל המהלך תעלה החברה קמפיין בהשתתפות הכוכבים והיוצרים האהובים מהפקות המקור המובילות של הוט, שלושים מכוכבי החברה שלקחו חלק בהפקות המקור של HOT לאורך השנים משתתפים בקמפיין בהם שלישיית מה קשור, השבאבניקים, נועה קירל, חן אמסלם, מאיה ורטהיימר, בת חן סבג , עדן פינס, גאיה גור אריה, עומר חזן, ירון ברלד, ועוד.
בחלק מהחגיגה הגדולה, מרחיבה החברה את הצעות התוכן, ושירות Netflix יוצע בשבועות הקרובים בכל הממירים של החברה, לרבות בממירי Fiber Box וMini Fiber. עלות השירות בהתאם למדיניות המחירים של נטפליקס.
חבילת ערוצי הסרטים מושקת מחדש ותכלול מגוון רחב וחדש יותר של סרטים באפיקים 16-19 בשלט. שירות ה-VOD של HOT, שכבר כיום נחשב לגדול ולמתקדם ביותר בעולם, יעודכן ויכלול הרחבה של שעות התוכן.
טל גרנות גולדשטיין, מנכ”לית HOT: “אחרי שלוש שנים של צמיחה מתמשכת וכניסה לתחומי פעילות חדשים, אנו משיקים מותג חדש המהווה שלב נוסף בהתבססות של הקבוצה כקבוצת התקשורת הצומחת בישראל. HOT היא מותג מוביל המוכר בכל בית בישראל והינה חלק מקבוצת התקשורת הבינלאומית Altice. לקחנו את הטוב משני העולמות: העוצמה הגלובלית של Altice לצד המעמד המרכזי שיש ל- HOT בתרבות הישראלית ויצרנו מותג עם נראות חדשה