חברת HOT מציגה את פעילות התוכן והחדשנות שלה לשנת 2022 הכוללת השקעה של מעל מיליארד שקל בשנה הקרובה בתשתיות ברחבי המדינה והשקה של יותר מ- 50 הפקות מקור בהשקעה של כ- 130 מיליון שקל בעולמות הדרמה, הדוקו-ריאליטי, הילדים וב- הוט 8. על פי הוט, נכון להיום פריסת הסיבים שלה באמצעות IBC עומדת על 35% מבתי האב ועד לסוף השנה תגיע לפריסה בקרב 1.1 מיליון בתי אב. החברה תגיע לפריסה ארצית של סיבים עד שנת 2025. כמו כן, HOT mobile מובילה את הפריסה הנרחבת ביותר של רשת דור 5 בישראל עם 35% כיסוי. עד סוף 2025 לכ- 70% מלקוחות HOT mobile תהיה גישה לרשת המתקדמת.
HOT ONE – מכשיר מולטימדיה המשמש כמרכז התקשורת של הבית
HOT הציגה את התוכניות שלה להפוך את המסך הטלוויזיה למרכז התקשורת הביתי באמצעות שורה של חידושים. במהלך השנה החברה תשיק את HOT ONE – מכשיר המולטימדיה המתקדם שהיא מפתחת בשיתוף SAGEMCOM. המכשיר יציע חוויה צפייה חדשנית באמצעות ממשק משתמש מתקדם ופרסונאלי, עוזר/ת אישי/ת, ביצוע שיחות וידאו, משחקי רשת מתקדמים, שליטה על הבית החכם, הזמנת אוכל, קניות, האזנה למוסיקה ועוד. הכל על גבי מסך הטלוויזיה. המכשיר המתקדם יתמוך ב- HDR, Google Assistant ,Wi-Fi 6 ויכיל מיקרופונים מובנים ורמקולים איכותיים המנגנים באיכות DolbyATMOS.
השקת שירות Deep link ושדרוג ממשק המשתמש ללקוחות הקיימים
HOT תהפוך את המסך לשער לכל סוגי התכנים שלקוחות מעוניינים לצרוך הן של HOT והן של יצרני וספקי תוכן אחרים באמצעות שירות DEEP LINK, שיכלול מנוע המלצות מתקדם ופרסונלי. בין היתר, תהיה להם גישה ישירה לכל שירותי הסטרימינג שיהיו זמינים ב-HOT. במהלך השנה הקרובה HOT גם תשיק אפליקציה ייעודית למשתמשי Apple TV שתצטרף לפלטפורמות שכבר היום ניתן לצפות באמצעותן בשירותי הטלוויזיה של הוט : AndroidTV/סמסונג/הייסנס וLG.
החברה עדכנה כי במרוצת החודש הקרוב יחל שדרוג של ממשק הצפייה למיליון ממירים, שיספק חוויית משתמש נוחה ואישית עם המלצות תוכן פרסונליות. בהמשך השנה יושק מסך פרופילים אישיים והמלצות צפייה יינתנו בהתאם למצב רוחו של הצופה.