חברת הייסנס (Hisense) משיקה שרות תמיכה אישית לטלפונים החכמים שהם מתחילים למכור בישראל. תחילה החברה תמכור את הדגמים Infinity H11 ו-Infinity H12 ובהמשך יגיעו לשוק דגמים נוספים. המכירות יערכו דרך אתר החברה ובהמשך תוכלו למצוא את המכשירים בנקודות מכירה נבחרות ברחבי בארץ.
לאחר ההזמנה באתר, נציג החברה יגיע עד אליכם לספק את המכשיר. חברת הייסנס הקימה מערך של טכנאים הנקרא Dream Team והוא זה שייתן לכם את השרות המיוחד. כאשר הטכנאי יגיע אליכם לספק את המכשיר (תוך 3 ימי עסקים) הוא ידאג להדריך אתכם על המכשיר ויעזור לכם להעביר את החומרים מהמכשיר הישן למכשיר החדש. במידה ולא תהיו מרוצים מהמכשיר תוכלו להחזיר אותו ליבואן וזאת תוך שבועיים מיום הרכישה. החברה מתחייבת לתת 3 שנות אחריות מלאה הכולל שרות תיקונים בבית הלקוח וכל זאת ללא עלות. העלות היחידה שהחברה מפרסמת היא של שבר מסך, אשר גם הוא יתוקן בבית הלקוח בעלות של 199 שקלים.
בראיון שערכנו עם נציגי החברה נאמר כי כל החלקים שהם ישתמשו לתיקונים הינם חלקים מקוריים. בתקנון החברה לא מופיעות עוד עלויות ולדברי נציגי החברה האחריות מלאה על הכל ללא עלות, למעט שבר מסך. במידה והמכשיר שלכם יתקלקל ויהיה במצב מושבת ללא אפשרות להשתמש בו החברה מתחייבת לתת שרות תיקונים עד יום עסקים אחד. הגדרתם למכשיר מושבת הינה: “מכשיר שאינו נדלק, מכשיר שנכבד מעצמו, תקלה בטעינת המכשיר, מסך שאינו מגיב, תמונת מסך חסרה/אינה קיימת, מיקרופון אינו עובד, אחד הצדדים לשיחה אינו שומע את הצד השני, המכשיר אינו מזהה SIM, USIM מוציא הודעת שגיאה“.
אם הטכנאי שיגיע לא יצליח לתקן את המכשיר במקום תקבלו מכשיר חלופי והמכשיר שלכם ילקח למעבדת תיקון. במידה והתקלה אינה חמורה והמכשיר שלכם אינו מושבת החברה מתחייבת להגיע לשרות תיקונים עד 3 ימי עסקים. בראיון שנערך עם נציגי החברה נאמר לנו כי השרות החדש שהחברה מציעה יהיה באיכות גבוהה ובזמינות תמידית. בתקנון החברה מופיע שזמני פעילות המוקד הטלפוני הם ימי ראשון עד חמישי מהשעה 09:00 בבקר ועד 16:00 ותיקונים בבית הלקוח ינתנו בימים ראשון עד שישי ״בכל שעות היום ואף בשעות הערב״. אין שעות מדויקות אבל נאמר לנו שהמקובל יהיה עד 20:00 בכל ימות השבוע ועד 14:00 בימי שישי.
בפגישה שערכנו עם מנכ״ל Hisense ישראל גיא אדרי, הוא עדכן אותנו שהמהלך החדש, שרות ה-Dream Team הינו מהלך שתוכנן בקפידה וכי זהו מהלך בעלות מאד גבוהה לחברה. כפי שהבנתם השרות ינתן חינם לרוכשי המכשירים למשך 3 שנים. אבל ידוע שאין מתנות חינם ולמעשה החברה תמחרה את השרות הזה והכניסה אותו לתוך עלות המכירה של המכשירים שלה. דגם H11 עולה 1,490 שקלים ודגם H12 עולה 1,890 שקלים. המפרטים המופיעים באתר החברה חסרים בנתונים ושייכים לקטגוריית הביניים ומטה.
H11 הינו מכשיר עם מעבד Qualcom Snapdragon 430, זכרון הפעלה של 3 ג״ב, נפח אחסון של 32 ג״ב, מסך ברזולוצית HD+ ומערכת הפעלה אנדרואיד 7.
H12 הינו מכשיר עם מעבד Qualcom Snapdragon 450, זכרון הפעלה של 4 ג״ב, נפח אחסון של 32 ג״ב, מסך ברזולוצית HD+ ומערכת הפעלה אנדרואיד 8
בבדיקה זריזה תוכלו למצוא ברשת מכשירים עם נתונים הרבה יותר גבוהים ומחירים הרבה יותר זולים. חברת הייסנס מודעת לכך שמחירי המכשירים לא מהזולים בשוק וטוענת להגנתה שהיא לא מוכרת מחיר אלא מוכרת שרות וזה בדיוק המהלך החדש שהיא משיקה עם צוות ה-Dream Team שלה.
עכשיו נשאלת השאלה האם הצרכן הישראלי יעדיף לשלם יותר בעבור המכשיר שלו ולקבל אחריות מלאה על המכשיר כולל שרות תיקונים זמין בביתו. שרות עד הבית הוא לא דבר חדש וכבר ראינו את חברת LG ו-Huawei עם תהליך שרות דומה בעבר, שרות שלא החזיק מעמד תקופה ארוכה. לא נותר לחכות ולראות איך יהיה השרות וכמה זמן יחזיק מעמד.